Verhuizen, ik zie er zo tegen op.

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Wat een strijd zeg. Ik denk dat hij niet een al te beste recensie krijgt. Lagen jullie nu nog ver uit elkaar?

Ik heb 1 ding geleerd (ook nav het andere topic wat hier loopt met het huis uit de verkoop willen halen). Makelaars zijn raar volk. Heel eigengereid, pushend als het niet gaat zoals zij willen etc. Bah.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Onze makelaar krijgt de Aankoopmakelaar van de kopers hele dag alweer niet te pakken

Pff niet leuk dit

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi dames,

Ook wij gaan over 5 weken verhuizen. Ons huis was al binnen 3 weken verkocht, maar nu laat de nieuwe koper maar niet weten of hij de hypotheek rond heeft gekregen. De datum van het voorlopige koopcontract loopt maandag af. Maar als hij de hypotheek niet rond heeft gekregen, hebben we dus 7 weken gemist om het te verkopen. Had gedacht dat je als koper wel wat zou laten weten......maar ach. We hopen maar op het beste!

P1982, dat verhaal van jou is wel heel erg hoor! Wat een makelaar!

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Dat geneuzel hebben wij helaas ook gehad.
    Koper heeft tot 2x toe uitstel aangevraagd en uiteindelijk 2 dagen voordat de termijn afliep kregen we te horen dat het rond was. Dat vond ik zo ontzettend zenuwslopend. Was ook nog eens rond de feestdagen. Was zo blij toen het uiteindelijk allemaal rond was.

Wij gaan zaterdag over 2 weken verhuizen en als ik zie wat er nog allemaal moet gebeuren (met name in de woonkamer) dan zakt de moed me toch een beetje in de schoenen.
    Gelukkig wordt morgen als het goed is een muurtje verlengt en een deurkozijn geplaatst in de woonkamer dus dan lijkt het ook al weer wat.
    Boven gaan we het gelukkig wel redden. De deur kozijnen en de overloop doen we na de verhuizing zodat er niks kan beschadigen.

5. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Wij hebben toevallig vandaag te horen gekregen dat onze koper het definitief rond heeft. Was ook al na een keer verlenging inderdaad, dus even zenuwpezen. Maargoed dit is stap 1. Nu onze eigen financiering hopelijk komende week nog. Pas dan kan ik opgelucht ademhalen!

P, hoe is het afgelopen?

6. p1982

p1982 Niet meer actief

Weten nog niks echt zenuwslopend dit
    Ze is weer niet bereikbaar echt heel slecht dit

7. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Dit meen je niet... Wat onwijs kut dit joh! Hebben de potentiele kopers nog contact met jullie gezocht? Je zou haar toch opzoeken... Pfff...

8. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Wij hoorden vandaag nog een leuke financiele meevaller. Omdat wij ons huis binnen 3 jaar weer verkopen, en er in ons contract een bepaalde clausule stond, krijgen we de overdrachtsbelasting terug (of iets in die richting). Was in ieder geval ruim 4000,-. Altijd leuk!

9. p1982

p1982 Niet meer actief

Onze makelaar heeft 11 x gebeld vandaag
    Om 1930 kregen we telefoon

Huis is verkocht

Yess

10. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Wauw, he he. Dat werd tijd (dat telefoontje dan haha). Gefeliciteerd! 11x bellen. Djeez...

11. Annette1981

11 nov 2016
    77
    0
    6

He he eindelijk! Van harte gefeliciteerd. Een opluchting

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113

Gefeliciteerd!!

13. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja hele opluchting en kunnen blijven zitten tot we in nieuwe huis kunnen

Nu gaan we bezig met alles uitzoeken, bewaren , verkoop of kringloop of stort
    Straks bananendozen halen en ook verhuisdozen

14. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Gefeliciteerd!
    Nu even ademhalen en rustig weer Door.

Bananendozen gebruiken wij ook. Mijn man heeft van zn werk ook nog dozen meegenomen dus ik denk dat wij nu genoeg hebben. (En anders lenen we ze bij mn schoonzus of schoonouders aangezien die ook binnenkort gaan verhuizen en al dozen aan het verzamelen zijn.)

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Super fijn P, gefeliciteerd.

16. p1982

p1982 Niet meer actief

Gaan verhuisdozen gebruiken wat mee gaat

Bananendozen voor kringloop, stort en verkoop

Net wat dingen te koop gezet en sommige dinge weekend al opgehaald
    Straks ook doos halen om papier in te vernietigen

17. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.290
    11.896
    113
    Heej P, proficiat. Wat fijn!

18. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja een hele opluchting
    Als t allemaalgetekend is en termijn voorbij is dan helemaal feest hihi

19. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Vraagje:
    Hoe hebben jullie het gedaan met het inpakken van het servies en pannen ed.
    Met name wanneer je dat doet.
    Ik wil wel zo gezond mogelijk eten en dus moet er wel gekookt worden. Ik ben bang dat als ik nu het eea in ga pakken ik dan of misgrijp en dingen tekort ga komen of ik heb straks zo'n allegaartje staan dat ik dingen kwijt ga raken en het in het nieuwe huis weer lastig wordt met de kasten inruimen.

20. p1982

p1982 Niet meer actief

We gaan 3 straten verder wonen dus neem steeds wat mee en dan uitpakken en lege doos terug

Hoelang duurt de verhuizing nog? Zou kijken wat gebruik je niet veel meer en dat al inpakken / weg doen

Deel Deze Pagina