Wat een strijd zeg. Ik denk dat hij niet een al te beste recensie krijgt. Lagen jullie nu nog ver uit elkaar? Ik heb 1 ding geleerd (ook nav het andere topic wat hier loopt met het huis uit de verkoop willen halen). Makelaars zijn raar volk. Heel eigengereid, pushend als het niet gaat zoals zij willen etc. Bah.
Onze makelaar krijgt de Aankoopmakelaar van de kopers hele dag alweer niet te pakken Pff niet leuk dit
Hoi dames, Ook wij gaan over 5 weken verhuizen. Ons huis was al binnen 3 weken verkocht, maar nu laat de nieuwe koper maar niet weten of hij de hypotheek rond heeft gekregen. De datum van het voorlopige koopcontract loopt maandag af. Maar als hij de hypotheek niet rond heeft gekregen, hebben we dus 7 weken gemist om het te verkopen. Had gedacht dat je als koper wel wat zou laten weten......maar ach. We hopen maar op het beste! P1982, dat verhaal van jou is wel heel erg hoor! Wat een makelaar!
Dat geneuzel hebben wij helaas ook gehad. Koper heeft tot 2x toe uitstel aangevraagd en uiteindelijk 2 dagen voordat de termijn afliep kregen we te horen dat het rond was. Dat vond ik zo ontzettend zenuwslopend. Was ook nog eens rond de feestdagen. Was zo blij toen het uiteindelijk allemaal rond was. Wij gaan zaterdag over 2 weken verhuizen en als ik zie wat er nog allemaal moet gebeuren (met name in de woonkamer) dan zakt de moed me toch een beetje in de schoenen. Gelukkig wordt morgen als het goed is een muurtje verlengt en een deurkozijn geplaatst in de woonkamer dus dan lijkt het ook al weer wat. Boven gaan we het gelukkig wel redden. De deur kozijnen en de overloop doen we na de verhuizing zodat er niks kan beschadigen.
Wij hebben toevallig vandaag te horen gekregen dat onze koper het definitief rond heeft. Was ook al na een keer verlenging inderdaad, dus even zenuwpezen. Maargoed dit is stap 1. Nu onze eigen financiering hopelijk komende week nog. Pas dan kan ik opgelucht ademhalen! P, hoe is het afgelopen?
Dit meen je niet... Wat onwijs kut dit joh! Hebben de potentiele kopers nog contact met jullie gezocht? Je zou haar toch opzoeken... Pfff...
Wij hoorden vandaag nog een leuke financiele meevaller. Omdat wij ons huis binnen 3 jaar weer verkopen, en er in ons contract een bepaalde clausule stond, krijgen we de overdrachtsbelasting terug (of iets in die richting). Was in ieder geval ruim 4000,-. Altijd leuk!
Ja hele opluchting en kunnen blijven zitten tot we in nieuwe huis kunnen Nu gaan we bezig met alles uitzoeken, bewaren , verkoop of kringloop of stort Straks bananendozen halen en ook verhuisdozen
Gefeliciteerd! Nu even ademhalen en rustig weer Door. Bananendozen gebruiken wij ook. Mijn man heeft van zn werk ook nog dozen meegenomen dus ik denk dat wij nu genoeg hebben. (En anders lenen we ze bij mn schoonzus of schoonouders aangezien die ook binnenkort gaan verhuizen en al dozen aan het verzamelen zijn.)
Gaan verhuisdozen gebruiken wat mee gaat Bananendozen voor kringloop, stort en verkoop Net wat dingen te koop gezet en sommige dinge weekend al opgehaald Straks ook doos halen om papier in te vernietigen
Vraagje: Hoe hebben jullie het gedaan met het inpakken van het servies en pannen ed. Met name wanneer je dat doet. Ik wil wel zo gezond mogelijk eten en dus moet er wel gekookt worden. Ik ben bang dat als ik nu het eea in ga pakken ik dan of misgrijp en dingen tekort ga komen of ik heb straks zo'n allegaartje staan dat ik dingen kwijt ga raken en het in het nieuwe huis weer lastig wordt met de kasten inruimen.
We gaan 3 straten verder wonen dus neem steeds wat mee en dan uitpakken en lege doos terug Hoelang duurt de verhuizing nog? Zou kijken wat gebruik je niet veel meer en dat al inpakken / weg doen