Hier de herziende belastingaangiften vanmorgen ingeleverd, dus we duimen op vandaag of morgen uitslag. We staan in spoedmodus dus zou goed moeten komen. Even heel hard duimen nog...
Wij gaan nieuwe bouwen en als het goed is gaan ze in week 29 beginnen. Hopelijk zijn ze dan net voor de kerst of begin 2018 klaar. Ons huis staat nu bijna een half jaar in de verkoop en hebben een paar kijkers gehad maar nog geen bod. 1 april doen we weer mee aan de open huizen route. Hopelijk komt er dan echt een koper. Bailey07. wij zijn zelf ook ZZPers dus ik weet hoe lastig het kan zijn. Ik hoop dat jullie snel een positief antwoord krijgen. hoe was het afgelopen donderdag op je werk? Voor alle andere mensen die gaan verhuizen heel veel succes.
Hardlopertje, ja lastig he? Man bleek een aantal dingen (per ongeluk) goed fout te hebben gedaan, dus ergens komende tijd ook nog even 7000 belasting betalen. Maar dat zien we dan wel weer. Eerst even dit, stap voor stap. Het gesprek was een aparte, en ik moet zeggen dat het ook echt best demotiverend was. Ik kreeg een week om met 'mijn' oplossing te komen. Degene die zij aandroegen vind heel mijn omgeving echt te lachwekkend voor woorden en ikzelf eigenlijk ook. Dus ik heb besloten een time out te willen voor nu, en me te richten op mezelf tot in ieder geval na de zomervakantie en daarna zie ik wel verder. Best kans dat ik niet meer terug ga, maar ook dat zie ik dan wel weer.
kopers gaan vandaag tekenen woensdag komt de taxateur dus even nog huis netjes maken, worden weer fotos gemaakt. flink aan het opruimen, ook al veel verkcoht
haha die foto's stellen geen klap voor hoor, dus maak je daar niet teveel zorgen om qua opruimen. Ik deed dat ook en hij was in 5 minuten weg. Ik balen dat ik daarvoor zo mn best had gedaan
ga ook niet uitgebreid opruimen wel even de dozen opruimen die er nu staan was in de manden en klaar ze zeiden 30 min bezig
Wij hebben zelf een administratiekantoor. wij doen veel mensen de hypotheek aanvragen. gelukkig weten we dus wat wij moeten aanleveren en was het bij ons geval dus bijna kat in het bakkie. Bij klanten van ons is dat soms toch wel wat ingewikkelder toch veel aanvullende vragen enz. Wat vervelend zeg van je werk. Hopelijk kunnen jullie er samen uit komen.
Pompidompidom. Ik kan mijn man even schieten vandaag. Hij is dus een kleine zzp'er, naast loondienst. Dat is echt een 85/15% verhouding zeg maar. Nu moesten wij onze belasting opnieuw aangeven van 2014/2015 omdat die boekhoudkundig niet overeen kwam. Dat was pak slaag 1 voor hem haha. Maar nu, vandaag zou Aegon uitsluitsel geven... Komen ze erop terug; ja meneer, u heeft hem opnieuw ingevuld, super leuk enzo. Maar... het is geen ondernemersaangifte. Kortom, dit moet WEER door de mangel heen en moeilijk lastig blaaaaaaaaah. Mag ik even een potje janken en schelden nu? Grrrr. Niet zozeer op Aegon, die snap ik, maar meer mn vent. Ongelofelijk zeg. 'Ja maar ik ben toch maar een kleine zelfstandige?'. Zucht. Diepe zucht. Pffff mannen....
Kopers hebben getekend nu nog de 3 wettelijke bedenkdagen Morgen de taxateur voor hypotheek kopers Steeds wat aan t opruimen en verkopen geeft lekker gevoel Gaan iemand inhuren voor advies indeling beneden met kleuren en lichtplan
Hier nog nieuws bij anderen? Voor ons nog steeds 0,0. Blijft spannend dit. Heb geen nagels meer over man... Ongelofelijk haha. Begin straks maar aan mijn tenen denk ik.
Nee wij wachten nu op telefoon van de makelaar. Afgelopen vrijdag hebben wij het bod geaccepteerd wat er is gedaan op ons huis. Hij zou deze week bellen : Morgen gaan wij naar de woning die wij op het oog hebben. Als wij dan nog steeds zo enthousiast zijn gaan we een bod uit brengen.
Taxateur is vanmorgen geweest Container zit vol met zooi en al nodige dozen voor storweekend gaan we verder in schuur en zolder Hopelijk deze week telefoon voor datum advies Zondag voor het eerst met de meiden naar het nieuwe huis
Hier is de nieuwe eigenaar van ons huis met een aannemer komen kijken. Hij gaat echt de hele zooi verbouwen......nou hij liever als wij haha.
Spannend he! Ons huis is binnen 3 weken verkocht voor de vraagprijs. En we hebben inmiddels ook een nieuw huis gekocht. In de zomer verhuizen 😊
ijsbergsla zo wat snel allemaal wanneer moet je uit je eigen huis dus nu druk met opruimen en inpakken?
Wauw ijsbergsla wat snel zeg! Hier verkocht in 7 weken, dat vindt ik al snel 😄 Vandaag gebeld door de makelaar, zat in de auto dus kon niet opnemen. Ze heeft de voicemail ingesproken om te vermelden dat ze bezig zijn met het papierwerk. Worden waarschijnlijk morgen weer gebeld om een afspraak te maken om het koopcontract te gaan tekenen. Wat is een beetje normaal termijn om alles rond te kunnen krijgen?
hier kregen we op donderdagavond te horen huis verkocht dinsdag was contract opgesteld, wij hebben vrijdagochtend getekend, kopers maandag morgen.
Pff, wij zitten ook midden in een verhuizing. De derde keer in 1,5 jaar tijd! Ondertussen een ervaringsdeskundige maar het went nooit. De eerste twee keer was tijdelijk omdat onze koopwoning binnen 2 dagen was verkocht. En nu na een lange zoektocht eindelijk ons droomhuis gevonden. We hebben de sleutel al, alles moet voor 1 april over. We hoeven niks te doen, alleen beetje poetsen. Ze hebben het super netjes achter gelaten. Dit weekend gaan de grote dingen over. Ik zie er ook tegenop, hou graag het overzicht en de controle en dat heb je met een verhuizing gewoon niet!
wij moeten eind volgende maand ons huis uit maar ik maak me eigenlijk nog niet druk met opruimen ed. scheelt denk ik ook dat we al veel gedaan hadden in de tijd dat ons huis nog te koop stond. waarschijnlijk gaan we een week voor de tijd pas alles in dozen doen en uitzoeken wat mee moet naar het tijdelijke en wat even in opslag moet