Nee ze hebben tot half mei om de financiering rond te krijgen daarvoor hoeven ze die 10% niet te betalen. Wij hebben onze woning gelukkig gekocht ovb verkoop eigen woning dus alles kan ontbonden worden als het moet. Reden is voor ons niet 100% helder op dit moment maar iets met verblijfsvergunning en ze komen van buiten de EU dus veel banken vinden het een risico om voor hun een hypotheek te regelen. Ze werken wel allebei in Nederland, hij volgens mij gewoon een vast contract. Van haar echt geen idee. De 2 banken waar ze nu zijn geweest willen niet de volledige 101% financiering. Als het goed is ligt het niet aan hun inkomen
Jeetje wat een stress lijkt me dat. Aan de andere kant, je kan niks natuurlijk... Balen mam! Hopelijk snel duidelijkheid. Hier net geluld als brugman voor het retour brengen van 3 pakken laminaat bij Roobol. Bleek niet te mogen omdat het een bepaald soort was, maar was ons niet verteld. Gezien het per pak 40 euro was tikte dat toch aardig door om op zolder te laten verstoffen... Dus nu heeft de verkoopster akkoord gegeven omdat het ons bij aankoop niet is gemeld. Pfieuw! Morgen D-day. Man man man wat een spanning... Kleur op de muur in de woonkamer is niet goed, baal ik van. Maarja. Lossen we later nog wel een keertje op Er zijn ergere dingen.
je hebt toch 3 dagen bedenktijd en als je dar overheen gaat moet je betalen rommelmarkt was een tegenvaller, wel 1 doos minder mee terug. nu vanuit huis verkopen en vanavond komen eerste alweer.
Nee dan heb je nog de ontbindenvoorwaarden hun hebben tot half mei om de financiering rond te krijgen. Daarna geld die 10% Maarja wat maakt die 10% uit? Wil dat geld helemaal niet. Wil verkopen Morgen de makelaar maar eens bellen voor meer nieuws. Jammer dat de rommelmarkt tegen viel!
oke wist ik niet hier komen de kopers maandag om 18 uur, maten op meten en zeggen ze of ze de andere dingen over willen nemen, anders gaat het in de verkoop vanmorgen worden er door 6 mensen spullen opgehaald, ook wat grote dingen. heerlijk gevoel en bijna weer een doos leeg
Zo ik heb het forum gevonden haha. Wij zitten nu een week in ons nieuwe huis. En de kids hebben al een stop van de wastafel gesloopt, en ik de afzuigkap en een deuk ik de vloer gemaakt. Tja.... morgen komen wat nieuwe meubels. Heerlijk. We hebben het goed naar ons zin. En de kinderen nog meer. Die zien we alleen met eten binnen. De rest van de vrije tijd spelen ze met alle kinderen uit de straat. Super!
Ah wat heerlijk zeg! Hier zitten we sinds woensdag, de kinderen sinds vrijdag. Onze zoon zit sinds woensdag in het gips, op de dag van de verhuizing gebeurd. Men... Wat een stress. Wij voelen ons ook meer en meer thuis. Ik merk dat ik mijn 'geur' nog even moet vinden hier. Meer die dat herkennen?
Fijn dames dat jullie over zijn! Viel de verhuizing heel erg tegen? Hoor hier in de omgeving dat het altijd tegen valt Haha. En wat vinden de kinderen ervan? Kunnen ze een beetje wennen? Hier een beetje positiviteit. De papieren van onze kopers zijn opgestuurd naar de bank. Wie weet gaat het ze dan toch lukken alles rond te krijgen.
Ik ga met je meeduimen! De kids moeten wel even wennen, maar wij zijn ook naar een totaal andere omgeving gegaan. Niet heel gek dus. Verhuizen tja. Het was ff slikken soms ja. 3x een laadbusje vol, 60 dozen en op ten duur echt het overzicht kwijt. Nu 3 dagen later zijn 55 dozen uitgepakt, heeft alles zo goed als een plekje, vinden man en ik onze draai in huis met alles. Kortom het is gewoon echt verstand even op 0 en door. Dinsdag de afronding bij de notaris, dan gaan we tekenen en is alles helemaal afgesloten. Als verrassing geregeld dat we in de avond samen uit eten gaan, maar dat weet hij nog niet ghehe.
Wat ik vooral gaaf vind nu is dat alles helemaal onze stijl krijgt. En dat je echt overnieuw kan beginnen: troep komt niet meer terug, kasten kun je opnieuw inrichten en wat ik lelijk vond maar nooit heb vervangen, doen we nu wel. Het verhuizen zelf vond ik tegen vallen. 5 mannen die aan het sjouwen waren, en aan het eind van de dag had ik geen idee waar alles was. Ik was helemaal de controle kwijt. Grrrr. En nu staan er nog her en der dozen die ik zo snel mogelijk weg wil hebben.
Precies dat ja! Allerlei mannen die maar dozen bleven aanslepen daar is niet tegen op te werken. Voelt heel vervelend. Maarrrrr das voorbij! En wat jij zegt had ik ook. Lekker frisse start, alle meuk goed uitzoeken, ruimen ruimen ruimen. Twijfel? Weg ermee. Ik wil zoveel mogelijk prul weghebben. En inderdaad alles direct in 1 stijl getrokken en wat een rust geeft dat. Heerlijk! <3. Kinderspeelgoed allemaal boven, geen losse meuk meer. Heerlijk! Weg met de slingerende troep haha
hoeveel mensen hebben jullie geregeld voor de verhuizing? willen me schoonvader en schoomoeder in het nieuwe huis hebben voor de catering, kunnen niet echt meer helpen tillen me vader gaat helpen met dozen sjouwen. me moeder past op de meiden hier bezig met de voorzolder, al nodige dingen in dozen en rest in vuilniszakken. behang voor de kinderkamers is uitgezocht. Nu voor ons zelf nog. Donderdag kijken voor gordijnen slaapkamers en beneden
Je hebt echt wel een paar gezonde kerels nodig die kunnen sjouwen. Wij hadden 4 vrienden/kennissen met wat kracht. Een paar dames die helpen met poetsen is ook heel fijn, want dat kost echt veel tijd.
poetsen wil ik de paar dagen voor de verhuizing doen, heb nu 3 dames incl mezelf oude huis schoonmaken zelf en schoonmoeder verhuizing hebben we nu 2 mannen en dan me man en ik . Willen al proberen om eigenlijk zoveel mogelijk voor de grote dag te verhuizen en dan alleen de zware dingen
Ik heb me voornml vergist in de tijd. Bedden/kasten uit elkaar halen bijvoorbeeld. Dacht, dat doen we even. Maar viel tegen. Mijn man is timmerman en is een week voor de verhuizing vrij geweest om vast te beginnen. Maar ook hij verslikte zich in hoe weinig tijd dat eigenlijk was. Een muurtje schilderen kost al snel 5 uur met afplakken etc.
hier hoeven gelukkig niet veel kasten/bedden uit elkaar omdat veel nieuw bezorgd wordt. we gaan eerst slopen en dan per kamer weer opbouwen en als kamer klaar is kunnen de eerste dozen al mee nu druk bezig met planning maken voor het klussen en oppas regelen voor de meiden
Het moet ook nog in elkaar he. Kost dezelfde tijd in principe. --- Hier komen nu steeds meer dingen af, en wat geeft dat een onwijs lekker gevoel zeg. Alles en iedereen vind zijn draai hier in het nieuwe huis, de tuin wordt steeds leger (lag veel puin en afval in, maar we kunnen het in onze oude woonplaats gratis naar het grofvuil brengen en gezien man daar nog werkt neemt die op zijn werkdagen een volle auto mee heen en een lege mee terug haha). Nog 3 ritjes dan is alles wel glad. We hebben zoveel ruimte. Echt heerlijk! Maandag de kinderen voor het eerst naar school hier, ben heel benieuwd!
klopt het moet wel in elkaar maar het scheelt al best veel tijd dat het niet eerst uit elkaar moet manlief heeft een manlief voor het klussen gemaakt ik ga morgen een lijstje maken wat nog aanschaffen, wanneer wat bestellen etc morgenavond weer wat dozen uitzoeken . kijken wat er weg kan morgen kijken voor gordijnen voor de kinderkamers
Owja alles uit en weer in elkaar, volgens mij loopt dat echt op in uuuuuren werk haha. En hoeveel verhuisdozen hebben jullie zn beetje? Wij hebben gelukkig alles wat op zolder staat al in dozen staan dus daarvoor hoef ik niks te hebben. Zijn met 4 personen. Hier weer een positief lichtpuntje in het hele verhaal. Maandag wordt onze woning getaxeerd. Begin zowaar te geloven dat ze het toch rond gaan krijgen. Half mei moeten beide partijen alles rond hebben. Dat zal hem denk ik niet gaan worden. Makelaar van onze nieuwe woning ingelicht en daar horen wij morgen meer van. Is natuurlijk krap dag met zn 2 weken nog.
hebben ong 100 dozen nu overgenomen van mensen. staan al veel dozen ingepakt en doen steeds iets. op gegeven moment neem ik ook dozen mee naar het nieuwe huis en probeer het dan al uit te pakken en leeg mee te terug te nemen en dan weer inpakken nu lekker bezig met opruimen en verkopen. huis is definitief verkocht. yess vanavond klein feestje hihi