Verhuizen, ik zie er zo tegen op.

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Wij zijn gisteren voor het eerst in ons nieuwe huis blijven slapen. Er liggen nog wel wat spullen die over moeten maar dat heeft gelukkig niet zoveel haast. Ik had verwacht dat het met de jongste een drama zou worden vannacht maar gelukkig heeft ze heerlijk geslapen. Het is wel even wennen om van een klein zonder tuin naar een ruime 2 onder 1 kap met flinke tuin te gaan. Alles is een stuk verder weg!:roflmao:

2. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.843
    1.354
    113
    Ons huis is verkocht. 12 juni hebben we het voorlopig koopcontract ondertekend, de kopers hebben het 13 juni ondertekend.
    Nu vroeg ik me gisteren af, wanneer komt de taxateur langs? De kopers zullen toch een taxatierapport nodig hebben voor de hypotheekaanvraag?
    Ik ben zelf een gigantische controlefreak, ik zou dat gelijk na het ondertekenen van het voorlopig koopcontract de taxatie gaan regelen.
    Maar misschien hoef je later in het proces van hypotheek aanvragen pas een taxatierapport te laten zien? Begin me nu toch af te vragen of onze kopers wel wat doen om de financiering rond te krijgen. Manlief zegt dat het kan dat ze heel veel spaargeld hebben of een gigantische erfenis en dus geen hypotheek nodig hebben :roflmao:.

3. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.717
    3.170
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgens mij was de taxatie van ons nieuwe huis idd pas na het tekenen van het tijdelijke koopcontract.
    Geen idee hoe lang precies en helemaal zeker weten doe ik het niet maar zonder taxatie geen hypotheek in ieder geval :roflmao:

4. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Hier was het ongeveer 2 weken erna, duurde letterlijk 15 minuten. Paar foto's, rondje huis en klaar. Maak je er niet te druk om :)

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    #765 mam1991, 27 jun 2017
    Laatst bewerkt: 27 jun 2017
    Hier heeft de taxatie van onze huidige woning denk ik 4-6 weken geduurd. Onze kopers konden geen bank vinden die het huis wilde financieren voor ze. Pas als een bank een financiering wil regelen laten ze de woning taxeren. Uiteindelijk wel goed gekomen

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij zijn in februari verhuisd, heb ook een tijdje mewgeschreven jn dit topic. Het kriebelt nu alweer! We hebben echt een heerlijk huis en gaan echt de komende 10 jaar niet weer verhuizen (mijn man ziet me aankomen)...maar ik vond het erg leuk haha! Het verbouwen, helemaal 'eigen' maken, nieuwe meubeltjes, alle spullen uitzoeken bij het inpakken...jahoor ik zou het zo weer kunnen doen!

Deel Deze Pagina