Brinks Transport in Rijssen heeft opslag boxen en doen verhuizingen, geen idee wat ze vragen maar als het niet zo gek duur hoef je niet weer zelf te sjouwen met alles.
Kan je niet al de spullen verhuizen naar het nieuwe huis en dan slapen in een vakantiehuisje? Zou je de kosten kunnen verhalen?
Daar ging ik niet zomaar mee akkoord. Ik zou er bij uit houden dat je wel alvast je spullen eerder er in kan opslaan. Al is het maar dat je alles in de huiskamer of andere kamer(s) kunt zetten. Om water en electra aan te leggen hoeven ze echt niet in alle kamers te zijn. En anders betalen zij maar de opslag en het dubbele verhuizen.
Wow Deedee. Ik voel met je mee meid. Echt niet tof! Hier is alles in volle gang. De sleutels maandag gekregen. In twee weken moet er echt veel meer gebeuren dan gedacht, dus vol aan de bak.
Ik ga morgen bellen. Op het contract staat dat ze niet aansprakelijk zijn voor het niet op tijd van electra en water maar er staat dan niks over dat de oplevering niet door gaat. Dus wij willen wel de oplevering. Wij willen idd dus dat wij onze inboedel daar alvast stallen en dan slapen we ergens anders. Wel dat wij huur terug krijgen. Ik heb er zo geen zin meer in wij hebben al zoveel kosten voor borg, voorschot huur, ons huidige huis en de tijdelijke woning van mijn vriend. En dan dit nog pfff heb overal spijt van momenteel.
Thanks! Wij hebben al verhuizers van hier n-h naar daar. Koste ons al een rib uit ons lif maar scheelde onze rug. Het zou dus enorm balen zijn als we die mensen hebben gehuurd en zij alles in de berging brengen. Dan moeten wij alsnog alles verhuizen of weer extra kosten maken.
Niet de moed verliezen hoor meid. Het komt echt goed. Straks geniet je gewoon lekker van je nieuwe huis. Ff doorbijten.
Uiteindelijk komt het goed dat weet ik. Is gewoon super balen ( netjes gezegd) zo in mijn uppie thuis met een enorm pittige dochter die slechte nachten maakt. Dat maakt het niet makkelijker. Vind ook gewoon een knudde planning. Als het niet af is geef je geen datum voor de oplevering. Of zet je de bouw stil 2 wk rond de feestdagen want het gaat lekker. Het blijft onmacht maar gezien die huizen er al maanden staan lijkt het mij dat het te voorkomen was.
Nou deedee ik kan me voorstellen dat je er de balen in hebt nu. Hopelijk kunnen alle meubels wel staan in jullie nieuwe huis. Billy succes met klussen. Wat moeten jullie allemaal doen?
Wat gaan jullie allemaal lekker hard zeg! Dee, wat onwijs rot van die oplevering. Hopelijk kunnen ze je tegemoet komen hierin. Je plant alles om zo'n datum heen, dat moeten ze toch begrijpen? Pff. Kan me voorstellen dat je echt not amused bent. Hier gisteren een heel mooi huis bezichtigd, wat volledig past bij ons en onze wensen. Iets boven budget helaas. We vragen ons af hoeveel we er af kunnen krijgen, maar daar gaat maandag onze aankoopmakelaar voor kijken. In ons hoofd gaan alle mogelijke scenarios nu langs, heel frustrerend haha. Want als je ergens geen grip op hebt... Daarnaast is de markt nu zo onwijs raar. Het betreft een scheiding, ze zijn al uit de woning en zij zit sinds vorige week in haar appartement (hij was al langer weg). Dus ik ben benieuwd of dit voor ons is weggelegd. Als dat zo is weet ik denk ik even niet waar we het zoeken moeten van blijdschap. Maar men, wat duurt het wachten tot maandag dan nog lang...
O Bailey spannend! Mag ik een link van het huis? Hier gaat alles bovenverwachting snel. Ze zouden aanstaande maandag starten met de keuken maar hier zijn ze afgelopen dinsdag al mee gestart en vandaag zijn ze klaar. Ook de badkamer en toilet zijn klaar. Dus dan zijn de grote klussen allemaal gedaan! Morgen gaan manlief en ik even knallen om het beneden helemaal geverfd te hebben. Volgende week worden alle muren gespoten. Dan kan daarna boven de vloer gelegd worden, alle plinten er tegenaan etc.
Succes met klussen Billy! Vind ik zelf nooit zo leuk Bailey, je zou bijna denken dat ze wel wat willen zakken in prijs. Lijkt mij zo spannend als je voor een huis gaat kijken :O Klinkt goed ligero! Succes met knallen morgen
Ligero, er moet veel geverfd worden en alle wanden in woonkamer en de 4 slaapkamers. De vloeren blijven. De keuken en hal+trap+overloop doen we nu nog niet. Het is een huurwoning, dus met keuken bedoel ik niet het keukenblok, maar de wanden en vloer daar.
Hahaha... ik wil ook wel een linkje... en heb al een huis gekocht.... dus echt veilig om te sturen (via pb dan he )
Zo morgen alleen nog de badkamer schoonmaken en trampoline in schuur te zetten Om 1030 uur komen ze foto's maken Veel spullen in auto man gedaan Zaterdag nog even naar de stort