P1982. Nou die stap is ook weer gedaan, hopelijk snel verkocht!! Jij gaat ook lekker vooruit met je slaapkamers! Iedereen lekker een eigen kamertje op den duur. Wij mogen de 4de onze meubels overzetten in het huis. Moeten wij wel tijdelijk ergens anders verblijven maar ben al zo blij dat onze spullen er kunnen staan. Gaan we op een landal park voor een weekje vakantie in eigen dorp. Daar is een kinderhuisje, wel zo prettig. Ga ik lekker zwemmen met dochter Nu gordijnen aan het bestellen. 25% korting en daar boven op nogmaals 15% er boven op.
Leenbakker!! Sorry vergeten bij te zetten. Is wel bij bepaalde gordijnen dacht ik. Wij hebben verduisterde gekocht. Wij zijn 500 kwijt voor 3 slaapkamers en 2 grote ramen beneden. Leuk prijsje al zeg ik het zelf.
Zo dat Is een betere prijs! Wij hebben allemaal maatwerk gordijnen en Was voor 4 slaapkamers, de woonkamer en de keuken 3000 kwijt...Ook leen bakker. Vorige week besteld...
Wij hebben ook maatwerk, niet de extreem goedkope stoffen maar een die wij erg mooi vinden en verduisterend. En dochter heeft wel een dure want die vond ik zo leuk
Wij nemen onze huidige gordijnen mee en doen het daar voorlopig mee. Moet precies kunnen heb ik geteld.
We hebben de gordijnen overgenomen in het nieuwe huis Veel maatwerk en zien wel wat er blijft en misschien later vervangen
Wij zijn gisteren op zoek geweest naar vloeren, muurverf en behang. Ik dacht dat ik wist wat ik wilde maar dat valt vies tegen. Ben blij dat we nog even hebben. Volgend weekend weer verder zoeken. Straks gaan we de administratie uitzoeken en opruimen dan kan er gelijk een kastje weg. We bedachten ons gisteren dat de tijd van de overdracht nog niet gewijzigd is zoals de verkoop makelaar wilde. Het staat nu gepland om 8.15 maar we moeten daarvoor nog een rondje Door het huis. Dat wordt best een beetje krap. Morgen dus weer even bellen hoe we dat gaan doen. Dinsdag een gesprek op de nieuwe school van de kinderen en vast de maten nemen voor de gordijnen. Het begint nu toch wel op te schieten.
verf gaan we begin maart mee beginnen, zelfde wat de kinderen als bed willen en rest op de slaapkamer. maak al wel een lijstje met wat we nodig hebben per kamer straks weer wat spullen naar me ouders brengen en dan kom maar op met de kijkers. ghihi
Wij hadden het heel druk de laatste tijd, maar de woning is bijna woonklaar! Alle meubels en kasten staan er (behalve dl haar kast. Die moeten we nog ophalen). Wij hebben onze gordijnen ook van de leenbakker (vouwgordijnen voor boven en roljaloezieen voor benenen). De gordijn van onze slaapkamer wordt van de week geleverd en de wasmachine eind van de week hopelijk! De snoer van de inductiefornuis moet ook nog aangesloten worden. Die gaan we vandaag halen. Verder gaan we vandaag de boel schoonmaken en wat boodschappen halen 😁 De trappen en de zolder doen we wel als we er wonen anders duurt dat te lang 🙄
ons huis is net verkocht en ons bod op een huis is geaccepteerd.. we moeten nu de financiering nog afwachten maar daar zijn waarschijnlijk geen problemen mee.. als het straks allemaal rond is moeten we nieuwe meubels, nieuwe vloeren, glasvezel op de muren plakken en verven.. en de oudste moet naar een nieuwe school.. gelukkig hebben we pas al veel dingen weg gedaan die we niet meer gebruikten dus dat scheelt straks weer.
Wat spannend allemaal. Wel fijn idd als je al veel dingen hebt uitgezocht, dat scheelt weer een hoop. Wij hadden dat niet en ik probeer nu iedere dag wat uit te zoeken, weg te doen en als het kan gelijk in te pakken. Moet zeggen dat het best opschiet en er een heleboel weggaat. Kan alleen vandaag niet zoveel doen omdat yoshua alweer mega verkouden is en slecht slaapt. Mn man is gelukkig vroeg thuis vandaag dus dan kan hij nog ff een kastje uit elkaar halen en bij de zooi voor de stort zetten. Woensdag nog 2 maanden en dan gaan we al verhuizen. Eerst leek het nog zo ver weg en nu gaat het alweer zo snel. Heb er zin in.
Gefeliciteerd allebei! Hier de laatste week in ons nieuwe huis. Vandaag veel geregeld en ingepakt. Oude diepvries wordt zo opgehaald. We hebben een nieuwe, zuinigere besteld die afgeleverd wordt op nieuwe adres. Nieuw raam in laten zetten boven, was al tijden kapot en moest nodig geregeld worden. En zo nog meer dingen. Komt echt dichtbij nu.
Het is zo onwerkelijk nog... Ik durf het pas te geloven als ik het voorlopig koopcontract heb getekend denk ik. Vraagje. Waar hebben jullie verhuisdozen vandaan? Ik zie online diverse pakketten, en die zien er erg aantrekkelijk uit.