Bloed en doorkomende tandjes??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flipflop, 25 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Allereerst iedereen een fijne kerst toegewenst!!

Ik weet dat er ooit een topic over geweest is maar k kan het niet terug vinden. Ik poets net de tanden van mn 10 mnd oude dochter en zie wat bloed op de tandenborstel zitten. Nu vermoed ik dat ze last heeft van de doorkomende boventandjes. Kan dit gepaard gaan met wat bloed?? :(Heb dit nog niet eerder gezien of gehoord.

2. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat kan hoor. Hier ook het geval, geen zorgen gaat vanzelf over als de tandjes verder doorbreken :)

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja had hij hier ook bij zijn boventandjes, die waren wat heftiger eneen klein beetje bloed

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook beetje bloed met de doorkomende boventanden en nu met de kiezen ook.

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Was hier met name toen er 4 kiezen tegelijk doorkwamen... iedere avond een rode tandenborstel na het poetsen! Toen ze door waren was dit ook weer over.. Hele tandvlees was super gevoelig toen...

6. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    bedankt voor jullie reacties!! Nog 1 vraagje, dan kan je er zeker beter geen dentinox opsmeren omdat het wat open is????

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

heb ik niet gedaan nee vond ik toch eng op zo'n open wond

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Volgens mij kan dentinox geen kwaad hoor, je weet tenslotte nooit wanneer een tand/kies precies doorbreekt. Ik heb altijd gewoon wat op haar tandvlees gedaan en heb niks geks gemerkt. Ze was altijd alleen maar blij als ik met t flesje aan kwam zetten ;) Bloed kan er bij horen, hier zat het regelmatig ineens op t speendoekje/pyjama. En dan was er idd een kiesje door :)

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja wij hebben het hier ook eens gehad, dat hij wat bloed op zijn kin had en toen bleek er een puntje doorgebroken te zijn

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hier met de kiezen idd ook bloed gehad... Dus het kan :) Ik mag rond de tijd dat er tanden/kiezen doorkomen niet eens in haar mondje komen.. dus tandenpoetsen gaat hier echt niet...

Deel Deze Pagina