Extreem braken bij doorkomen tanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jazzlyn, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Onze zoon is 7 maanden, bij de eerste tandjes heeft hij vreselijk veel overgeven. Hele maaltijden, ineens was het weg (na 4 dagen) en daar stonden 2 tandjes. Tja denk je toeval.

Nu begon het donderdag avond, hij blijft overgeven. Soms de hele dag door bijna alles, soms houdt hij het in de ochtend binnen en volgt het daarna. 3 keer bij de huisarts, ORS en al. Maar hij is gewoon niet ziek! Hij komt om van de honger, maar braakt zon 75% weer uit. En wat zag ik gister? 4 grote rode bulten (2 boventanden en 2 hoektanden) die zijn aan het doorkomen.

Toeval of braken van de pijn/doorkomen tanden?

Hij is niet uitgedroogd, blijft vrolijk etc. Is alleen iets afvallen. Medische niks aan de hand op de tandjes na:(

Net heeft hij voor het eerst 200 pap op en 100 gram fruit met liga. Bij de volgende voeding gaat hij braken, dat weet ik nu al. Men wat een zorgen!

2. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Ja heel erg vervelend meid. Mijn zoontje van 8 maanden heeft inmiddels 6 tanden en is er ook elke keer niet lekker van. Gelukkig niet zo extreem als bij jou met dat overgeven maar wel niet willen eten enz. Ik heb als kind in het ziekenhuis gelegen aan het infuus omdat ik ook bleef braken en niet wilde eten. Succes meid! Rit om je kleine zo te zien.

Deel Deze Pagina