Is safari snack van Elefun een leuk spel? Als de kinderen m langs zien komen op de reclame, zijn ze helemaal enthousiast..Iemand er iets leuks of minder leuks over te zeggen?
slimme marketing mannen zitten daar achter dan.. spel is vrij nieuw geloof ik he? maar hier vast wel iemand die het al heeft...
nee, geen ervaring, maar wel de elefun met de vlindertjes en blaasslurf en deze was/is hier een groot succes
Ik lees ook even mee. Mijn zoontje heeft uit alle speelgoedboeken dat spel uit gescheurd voor zijn verlanglijstje
Ik vraag me alleen wel af of die 'veer' net zo snel uitrekt en in de knoop raakt als zo'n traploopveer die overleven hier namelijk nooit lang
http://bartsmit.tu-vms.com/p/bartsmit/c/2055586.html hier nog een filmpje ervan..als ik dat zo zie lijkt het me nog best een kunst om met die zuignap die kaartjes omhoog te trekken.. bij bart smit zie ik net in de nieuwsbrief dat er 20% indirecte korting is via hasbro plus 15% via bart smit? dus dat is wel een leuke deal natuurlijk, dan zou ie uiteindelijk rond de 13 euro uitkomen?