Komt hypotheek nu nog wel rond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tru1981, 29 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Bank vraagt gisteren extra stukken op, bewijs van storting schenking en bankafschriften van laatste 6 maanden prive rekening. De storting is op mijn zakelijke bankrekening ontvangen omdat ik dacht dat ik anders teveel belasting moest betalen over het geld, wat achteraf niet zo was. Nou is het probleem dat ik mijn beste vriend uit brand wilde helpen maar hierdoor moest ik wel het schenkingsgeld overmaken op zijn bankrekening achteraf was het allemaal niet nodig en heeft hij het geld weet terufgestort op mijn prive rekening. Zou de bank hierover vallen heb het wel allemaal netjes verklaard en alle stukken aangeleverd? Per saldo is er niks gebeurd en heb ik de volledige schenking weer netjes op mijn bankrekening.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zal wel meevallen...

3. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ok ik hoop dat het inderdaad meevalt en de hypotheek rondkomt.

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Je hebt het geld toch op je rekening gekregen? Ik denk dat het dus wel mee zal vallen.
    En bovendien, je kan er nu toch niets meer aan veranderen...

5. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ja het staat nu weer via omweg op mijn eigen rekening dus ik kan gewoon netjes de notaris betalen week voor passeerdatum. Maar achteraf had ik er beter van af kunnen blijven denk ik maar ja inderdaad weinig meer aan te doen.

Deel Deze Pagina