Verhuizen naar Amersfoort HELP

Discussie in 'De lounge' gestart door Senna82, 31 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Er mag altijd gepbt worden!

2. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Ja, ik zal laten weten hoe het bevalt ts.
    We zitten nu nog tussen de dozen maar ook ik ga straks wat pbtjes sturen. Nu al zin om leuke plekjes van de stad te ontdekken...

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Welkom nieuwe mede-Amersfoorters :D:D

Hopelijk kunnen jullie snel je draai vinden en hebben jullie het hier snel naar je zin :)

4. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Wij zijn naar een dorp verhuisd onder de rook van Amersfoort (2 km) in een wijk die jij nu omschrijft. Overigens moeten ze voor het voortgezet onderwijs wel naar Amersfoort ja maar dat is dan kwartiertje fietsen. Mijn man werkt ook regelmatig in Soesterberg en doet daar 10 minuten over (nog niet eens)

Oh ja voor de tips en tricks mogen ook hier pbtjes hoor :)

5. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Volgens mij heb ik ook in dat betreffende dorp gewoond :) Overigens nog nooit moeite mee gehad dat ik naar Amersfoort moest fietsen voor de middelbare school. Dat was gewoon zo. Raak je aan gewend denk ik.

6. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Haha en ik ook! En aan de jaartallen achter de namen te zien (2984, 1985) zitten we allemaal
    In de zelfde leeftijd categorie. Ik ben van 1984.
    Ging altijd op school achterin Amersfoort. Fietste je door het bos met vele andere mensen uit het dorp :)

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha volgens mij hadden ik daar ook wel een paar van in m'n klas

8. Wish4four

Wish4four Lid

29 apr 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geboren en getogen in Amersfoort. Jaren in Nieuwland gewoond wat echt ideaal was voor mijn man. In 2 minuten op de snelweg. Ikzelf vond het niks. Na jaren terug naar Kattenbroek waar ik dezelfde voorzieningen om de hoek heb alleen doet mijn man er nu een paar minuten langer over om op de snelweg te komen.
    Ik ben een groot fan van Hoogland. Komt misschien door de geweldige basisschool van mijn kindjes :) Al vind ik het dorpse daar ook enorm mooi. Ook de huizen zijn daar super. Aansluiting in Amersfoort is niet voor iedereen heel makkelijk. In Nieuwland vond ik het heel lastig om nieuwe (vriendelijke) contacten te leggen. Hier in Kattenbroek gaat het al stuk makkelijker, maar ook dit verschilt natuurlijk per persoon. Je mag altijd een pb sturen :

Deel Deze Pagina