Goedemiddag dames, Dit is net boven de knieholte van mijn man. Het jeukt en doet zeer... Iemand een suggestie? Moet hij morgen even langs de huisarts denken jullie? Groetjes en bedankt!
Even de lijnen natrekken met een pen en kijken of het morgen is uitgebreid, zo ja zou ik de huisarts om advies vragen. Het lijkt op een steek van iets maar als de roodheid uitbreid zou je zeggen dat het een ontstekingsreactie is en dan moet er wel iets mee gebeuren. Zeker ook duidelijk de bovenkant van de uitlopende streep aangeven.
Dank jullie wel dames Het is van gisteren waarschijnlijk. Ik ga straks op mijn man met balpen tekenen Iets wat steekt vind ik natuurlijk niet erg (vooral vervelend), maar ziet er dus niet uit als een teek
Idd even aftekenen ... Die lijn moet niet gaan uitbreiden ( lymfangitis).. Lijkt op iets van wondroos. Maar kan foto niet goed inzoomen dan wordt ie vaag... Aftekenen en bij uitbreiding naar huisarts
Ik denk ook wondroos (bacterien die via een wondje binnendringen en verspreiden)...zeker als het pijn doet! Niet te lang wachten met naar de huisarts gaan!
Alles gisteren mooi afgetekend. Het lijkt stabiel gebleven. Vanavond viel er een korstje af en kwam er wat wondvocht-achtig spul uit. Het doet volgens man meteen minder zeer en jeuk is ook minder. We gaan zo weer even tekenen en afhankelijk van hoe het er morgenochtend uit ziet wel of niet langs de huisarts! Bedankt voor jullie berichtjes!