Snaaien

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 5 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Oh mensen mensen mensen.. het ging zo goed. Drie weken keurig gedragen. Netjes ontbeten, gezonde tussendoortjes, na het avondeten geen koek, snoep chocola ..

En nu .. ben ik ongesteld .. en eet (nee vrrreet) alles wat los en vast zit.
    En morgen moet ik boodschappen doen. Ik moet me beheersen. Gewoon weer gezonde dingen halen, maar.. dat voldoet niet tijdens mijn menstruatie. Gelukkig bijna klaar, dus dan weer 3 weekjes gedeisd houden.

2. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Yep, herkenbaar! Heb alleen geen tips voor je.
    Volgende week gaat het waarschijnlijk weer beter.

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Herkenbaar.. Ik snaai graag!
    Maar ik ben al een tijdje aan de lijn, en probeer wel een maximaal aantal kcal te eten op een dag. (Dus het wordt meestal niet snaaien..)

4. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Als je weet dat je door die hormonale schommelingen trek krijgt, kan je er beter rekening mee houden en gewoon jezelf op iets heel lekkers trakteren (en ook echt van genieten).

Ik bak meestal iets lekkers en gebruik daarbij betere ingrediënten. Of ik haal een heel lekkere cupcake of een tony als ik geen zin of tijd kan maken. Ik doe dan meteen een verwen momentje met maskertjes etc en zet een film op.
    Die week een uurtje langer sporten en dat lekkers is er zo weer af!

Zolang je het niet elke dag doet is er helemaal niets aan de hand en ben je ook echt niet slecht bezig.

medj1983 vindt dit leuk.
  5. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik heb een nieuwe tactiek bedacht om het vol te houden. De hele dag snaai ik niets ongezonds maar elke avond mag ik 1 ding kiezen om te snaaien. Zoals 1 stroopwafel, handje pepernoten (ja ik heb ze al in huis), klein bakje chips. Ik blijf altijd onder de 150 Kcal. En dit gaat erg goed. Ik verheug me er de hele dag op en het geeft me genoeg voldoening.

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ik mag savonds bij de thee 2 blokjes pure chocolade... in het weekend 1 schaaltje nootjes en een glas wijn. Daar kan ik ook de hele dag naar uitkijken dan! De gedachte aan dat je straks lekker mag eten kan soms net zo bevredigend zijn als het eten zelf, daar is onderzoek naar gedaan. Dus probeer jezelf te trainen en verheug je de hele dag op je ene snackmoment;)

Verder: als je echt trek blijft houden, misschien eens goed te kijken naar wat je dan binnenkrijgt op een dag en je dagmenu invullen in de eetmeter. Als je teveel koolhydraten en te weinig eiwitten binnenkrijgt, blijf je trek houden.

Deel Deze Pagina