*grmbl* man gaat stappen....

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oooh ik ben echt boos.. Pisnijdig :x

Volgende week gaat mn man stappen met wat vrienden. Nou prima, geen probleem mee.. Het gaat om één of andere thema-avond/marathon van 18.30 tot 6.30 uur..

Nu kreeg hij om 18.00 uur een sms dat er iemand was uitgevallen en er dus een plek over is in de groep.. Of hij vanavond mee wilde i.p.v. volgende week.. Dus hij komt boven (wilde net Lenn onder de douche zetten) met de vraag of dat 'mag'/kan.. ging als volgt:

Man: Schatje....... (dan weet je dus genoeg hè) Kan ik vanavond al mee stappen?
    Ik: Waarom?
    Man: Er is iemand uitgevallen en er is plek over.. Maar jij mag het zeggen, als het niet uitkomt blijf ik thuis..
    Ik: Hoe laat? Lenn moet nog douchen, fles, naar bed.. Ik moest de keuken nog schoonmaken (hadden net gegeten)
    Man: Nu.. Begint om half 7
    Ik: Nou liever niet..
    Man: Gggg, dan niet! *wordt dus boos*

AAAARGGHHH!!!!!! Hij laat de keus aan mij, maar als ze dat zeggen weet je al dat ze boos worden als het antwoord ze niet zint..
    En dat werd hij dus ook.. Dus ik zeg tegen hem dat hij dan maar moet gaan, want aan een chagrijnige vent heb ik geen zin vanavond..
    hij heeft zich omgekleed en is de deur uit gegaan..

Bah bah bah.. Heb het zo gehad vandaag.. Loop de hele dag al te rennen en te vliegen om het huishouden op orde te krijgen (Lenn was deze week niet lekker en flink aan de diarree dus nergens aan toe gekomen) heb nog geen minuut fatsoenlijk op mn kont gezeten vandaag.. Als hij het verdorie normaal had overlegd had ik minder problemen mee..

maar nee, het moet gebeuren terwijl ik bezig ben om Lenn douche klaar te maken en de boel van het koken nog moet opruimen.. En ook nog een half uur van te voren:x

Morgen zouden we naar de dierentuin, maar dat zie ik ook niet gebeuren.. En dan zou je denken dat Lenn en ik samen heen kunnen, maar dat wordt m ook niet, want man heeft de auto mee en blijft daar tot morgen.. Hij blijft daar altijd slapen, omdat hij anders 3 kwartier terug moet rijden en hij geen bier kan drinken.. Dat is het probleem ook niet, zo gaat dat altijd dus dat is prima.. Maar ik verwacht hem niet voor 12.00 uur terug morgen dus dagje dierentuin kan ik op mn buik schrijven:x

Sorry voor het onsamenhangende verhaal, maar ben er echt spuugzat van..

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Is het dan ook zo'n thema-avond marathon nu? Indien ja dan heb je er misschien een heel klein beetje troost bij dat de klok een uurtje vooruit gaat. Dat is dus een uurtje minder feesten ;)

3. Catoo

Catoo Niet meer actief

He bah, ik snap dat je baalt, zeker als je de hele dag zo hebt lopen rennen. Mannen he!

Aan de andere kant... filmpje, drankje, chippie, voeten op de bank... probeer het positief te bekijken (aan een rotavond heb je niks).
    Verder past hij natuurlijk volgende week zaterdag op, terwijl jij overdag lekker aan de shop gaat en 's avonds met wat vriendinnen naar de nieuwe Gooise Vrouwen film ;).
    Hij heeft immers wat goed te maken :D.

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Grr.. kan me voorstellen dat je boos bent.... hopelijk valt het kwartje wel binnenkort.......
    of keertje over hebben ofzo?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    ja heb het er onderhand elke keer over als hij weer terug komt:) hij lijkt het alleen niet te willen snappen..

Op zich is een avondje alleen niet erg, helemaal niet juist.. En het stappen op zich is ook geen probleem, alleen baal ik er van dat het op het drukste moment van de dag moet plus een half uur van te voren..

Ik zou over twee weken naar Gooische Vrouwen maar dat wordt mooi verzet naar volgende week :D

Is vanavond idd een themamarathon..

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Snap dat je baalt, zou ik ook doen..... ik liet lekker de boel de boel, kind in bed en ik op de bank met de beentjes omhoog.
    Morgenvoreg ff op tijd manlief zn bed uitbellen en dan gaan we zoals afgesproken was naar de dierentuin.

7. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tssssssssssssssssssssk frustrerend Roeltje!! Mannen.....echt waar soms..........

Doe maar rustig aan vanavond en volgende week inderdaad naar de film. Uitmelken dit zou ik zeggen!!! (bloemen en chocolade zijn ook niet verkeerd):D

8. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Laat maar:)

9. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    That's the spirit :cool:

10. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    t zou mijn vent hebben kunnen zijn die dat zo deed...
    als er een van zn maten opbelt lastminute van maak je nu klaar ik kom je halen we gaan weg, dan vleigt ie oko.. alleen hij overlegt niet hij deelt het mede...

gisteren ook naar een feest geweest met een maat van hem hij zou niet thuisslapen nou dacht ike igenlijk maar beter ook want met zon zatte malloot snachts is het altijd bonje en heb ik geen zin in.. word ik om half 4 gebeld dat ie naar huis komt want hij wou bij mij slapen pffff zeg ik nog niet aanbellen kleine slaapt ik ga wel beneden wachten klop maar op t raam..
    belt ie nog aan!!! gewoon zo zat dat het hem niet boeit zegt ie nog schatje ik kom naar huis omdat ik je mis.. niks mee te maken .. mijn vent is echt zon eikel die nergens rekening mee houd als ie zo zat is... en dan bne ik dus ook weer wakker..
    volgende keer kan die mooi daar overnachten.. mij maak je er echt niet blij mee als ikd an wakker gebeld word ..

zo dat moest er ook even uit haha
    en idd je hebt een vorodeel hij kan 1 uur minder lang feesten ..
    wel lullig dat je nu morgen ook niet naar de dierentuin kunt zeg, zou hier ook gewoon zo gaan van ach doen we dat volgende week wel.. maar t gaat om het principe je spreekt wat af kijkt er naar uit maar zodra er zoiets tussen komt hebben ze er lak aan..

ik heb gisteren avond lekker ZELF bepaald wat er op tv kwam en lekker van mn rust genoten en me niet druk gemaakt om hem wat hij aan het doen was.. en ik voel me heerlijk..
    vanmorgen heeft ie lekker kille reacties gehad zodat ie even kon voelen dat ik er nie van gediend ben hoe dit weer is gegaan en dat werkte 100x beter dan boos worden hij was namelijk erg tam de hele dag ..
    succes morgen!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha dit klinkt niet verkeerd :D

12. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hij stond erop dat hij vandaag wilde stappen, dus kun je best morgen zeggen dat je alsnog naar de dierentuin wil.

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn ex was de dag erna ook altijd erg rustig. Die zei dan altijd: er zit zo'n heel klein katertje op mijn schouder vandaag. Aangezien dat wel handig was zo'n rustige vent in huis was mijn antwoord meestal wel iets van: wacht, ik ga even kattenvoer halen, misschien wil hij wel blijven.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha mijn man heeft dus nooit een kater.. hoeveel hij ook drinkt, hij heeft nog hoofdpijn of last van misselijkheid ofzo.. Alleen zo MOE de hele dag.. Maar voor hij thuis is is het 12.00 uur ofzo.. het is een uur rijden en wil wel graag weer voor 17.00 uur thuis zijn anders is Lenn van slag.. 's Nachts slaapt hij nog niet door, al ging het 3 nachten goed, vannacht was het weer raak.. avondritueel is hier dus heel belangrijk dus vanaf etenstijd wil ik gewoon thuis zijn..
    maar ga geen 20 euro betalen voor 2 uur plezier;)

15. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Uhmm, maar hij wist het toch ook niet eerder dan een half uur van te voren omdat er iemand uitviel? :(

16. caroline16

caroline16 Niet meer actief

nee maar hij zou eigenlijk volgende week pas gaan... ;)

17. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Heeft hij of vrienden de foon aan staan???Dan zou ik mooi die vroeg op bellen aangezien je wilt dat je "schatje"thuis komt omdat je de auto nodig hebt.
    Hij besluit boos weg te lopen zonder na te denken aan morgen dan vergeet jij even dat het een lange nacht is geweest;)
    Mijn man mag alles als hij maar overlegt(fatsoenlijk) en aan zijn gezin denkt.Doet hij dat niet dan vergeet ik hem ook even.Wat je geeft krijg je terug is het toch?Ik hou ook altijd rekening met hem dus verwacht dat ook terug.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kan wel zijn, maar echt handig is het niet natuurlijk. Hij zou volgende week gaan met dezelfde mensen op dezelfde plek, dus hij kan toch zelf wel bedenken dat het handiger is om volgende week te gaan, zoals afgesproken..
    Daarnaast de manier van overleggen laat ook te wensen over.. boos worden omdat ik aangeef dat het niet echt handig is om deze week te gaan.. en zeker niet op steil en sprong, zodat ik alles in mn eentje kan opknappen. Maar wel zeggen dat de keus aan mij is..

het stappen op zich heb ik niet zoveel probleem mee.. Hij mag van mij prima stappen, maar wel in NORMAAL overleg en als het haalbaar/handig is..

19. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    snap helemaal wat je bedoelt hoor, helemaal na zo'n dag en dat het zo kort van tevoren wordt gezegd.

Mijn man is ook altijd makkelijk met even weggaan s' avonds...(zegt ie; oja, ik ben straks naar die en die toe...)

met carnaval moest ie ook met vrienden een avond weg, terwijl het toen ook erg druk was geweest hier.

Nu zei hij vandaag ook pas rond 17uur dat hij naar een of ander buitenlands feest ging (met buitenlandse vriend)...nou, gezellig dan hoor...doet ie dus vaak..ik ga al niet vaak weg omdat ik ontzettend moe ben enzo maar als ik weg wil reageert ie: zucht, wat moet ik dan de hele tijd hier doen? Nou, zeg ik dan, je kijkt toch zo graag films? en wat denk je van mij dan als ik thuis blijf als jij weggaat?
    maargoed, de keren dat ik wegga zijn zo weinig, zeg maar gerust nooit eigenlijk..en als ik ga ben ik op tijd weer thuis (22uur ofzo).

dus snap wat je bedoelt, heb het nu ook alleen zal mijn man rond 23uur weer thuis zijn..verwacht ik...maar misschien wel veel later...

doe rustig aan meid...valt niet altijd mee. gelukkig heeft mn man weg mee de kinderen naar bed gebracht.

20. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    O heel frustrerend! Ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor.

Maar hoezo plek vrij gekomen in de groep, moesten er kaartjes voor gekocht worden ofzo? En indd gewoon morgen vroeg bellen dat jij en lenn op hem zitten te wachten omdat hij beloofd had naar de dierentuin te gaan.

Deel Deze Pagina