Ik wilde even mijn man bellen en zag dat mijn iphone uit is gevallen. Ik dacht dat het de batterijen wel zouden kunnen zijn. Maar heb hem nu al een tijdje opgeladen. Maar hij gaat nog steeds niet aan?
En nog een vraagje. Stel dat hij kapot is ben ik dan al mijn video's foto's kwijt? Want seeds als ik hem aansluit op de pc gaat hij wel synchoniseren en staat er backing up. Maar waar kan ik da op pc terug vinden?
Als je hem op de oplader hangt, moet er een grote batterij verschijnen, zoniet kan je hem ook op de computer aansluiten om te kijken of hij dan wel oplaad. Zoniet is hij waarschijnlijk defect.
Als je een backup hebt gemaakt dan moet het nog op je pc staan. Waar das een goeie vraag, ik zoek het normaal op via deze computer en dan via de schijf het toestel opzoeken, dan staan er wat mapjes tussen. Maar als de iPhone niet herkend word weet ik het ook niet. Even klantenservice bellen zou ik zeggen.. Gr Bell iPhone mis(ge)bruiker haha..
Bedankt voor je ant. dat is het helaas ook, die batterij verschijnt niet op het scherm. Wat vreemd! 5 min geleden deed alles het nog prima Misschien is de lader stuk. Dat hoop ik eerder eigenlijk
Ja dat zou ook kunnen, geen reserve lader zeker ? Geloof wel dat je de lader ook kunt opsturen voor reparatie dan krijg je een andere terug.
pfff zit echt met een brok in mijn keel ruim 500 fotos en videos van bauhan. Heb gezocht op pc maar er staan er echt maar een paar op Nee geen reserve lader Yukl weet niet hoe ik hem moet reseten, maar weet niet of dat wel verstandig zou zijn. Dalijk ben ik dan alsnog alles kwijt
Ja dat kan ik me voorstellen, ik weet wel hoe je kan restoren maar dan ben je alles kwijt dus als je ze nu niet kunt vinden op de pc is restoren het laatste wat je wilt, als je hem opstuurt ter reparatie hetzelfde ze ruilen namelijk die toestellen gewoon om als het binnen garantie valt dus daarom staat er bij de vw dat je een backup dient te maken voor je hem opstuurt. Er is een website waar ik veel info over de iPhone nalees maar ik weet niet of ik dat hier neer mag zetten. Ben nog een newbie..
Misschien is je beeld scherm kapot, dat was bij mijn man het geval. Gelukkig viel dat onder de garantie en heeft hij een nieuwe gekregen. Ik hoop voor je dat het snel is opgelost, want ik zou ook gek worden zonder mijn Iphone succes. En is die echt kapot volgende maand komt de Iphone 4 uit hahah Gr Mariska
Op mijn iphone bleef mijn muziek er gewoon opstaan als ik hem resette. Maar kan me voorstellen dat je dat eng vindt als er veel belangrijke dingen op staan.
jaaaaaaaaaaaaaa ow yes yes yes hij is weer aan. Met alles er nog in! pfffffffff wat ben ik opgelucht! Was aan het googlen op; iphone gaat niet aan. Daar las ik dat het bij veel mensen lukte om de aan/uit knop en home knop samen ingedrukt te houden een tijdje en dat hij dan weer aan ging. En yep hier is het ook gelukt! Ik heb sowieso een tel verzekering maar het ging mij echt om de foto's en video's van batuhan. Toen ik mijn iphone net had, had ik hem laten vallen en kreeg toen een nieuwe maar was wel alles kwijt. Zei toen bij deze nieuwe maak ik altijd een reserve kopi Maar niet gedaan. Nu meteen doen dus! Bedankt voor alle reacties