Ik woon redelijk in de buurt van Ede. Ik ken ook nogal wat mensen uit Ede, maar zelf zou ik er niet zo snel gaan wonen, het komt onpersoonlijk en ongezellig over. Bennekom vind ik wel heel leuk, maar is dacht ik wel duurder dan Ede, Wageningen is ook leuk. Rhenen is weer een stukje duurder, maar wel heel mooi, paar heel kindvriendelijke wijken, maar wel weinig faciliteiten en Veenendaal is qua winkels wel leuk, maar zelf voel ik me er niet zo veilig op straat in het donker, dus ik zou er niet graag willen wonen. Al zijn er ook wel wijken waar veel kinderen wonen, en het veiliger voelt op straat. Maar ach, er wonen zat mensen wel prettig in Ede of Veenendaal, dus wie weet vind je het er wel heel leuk
Veenendaal 's avonds niet veilig? Mijn dochter van 10 kan hier om 8 uur 's avonds prima veilig over straat vanuit gitaarles in het dorp naar onze wijk (Petenbos). Wat anderen zeggen over het christelijke aspect herken ik echt niet. Wij wonen zelfs naast een dominee, maar wij kunnen doen en laten wat we willen hoor. En in ons vorige huis ook. Tuurlijk zie je op zondag veel mensen over de Kerkewijk lopen naar de kerk, maar dat is maar 1 groepje christenen, er zijn hier ook veel christenen die heel anders in het leven staan.