verhuizen naar een ander provincie ???

Discussie in 'De lounge' gestart door Magdalena6, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Waarom ga je niet eerst daar op vakantie, zodat je kunt rondkijken, en alle voor en nadelen op papier kunt zetten.
    Het is een keus die je zelf moet maken, het is natuurlijk niet alleen wonen, maar ook werken, over een paar jaar gaat je dochter daar naar school. Maar soms is het goed om gewoon de stap te maken, iets nieuws te beginnen!dan pas weet je of je goed gekozen hebt of niet, vooral als je dat wel overwogen hebt gedaan!

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Hier van Friesland naar Brabant en toen naar Zuid Holland en dat bevalt mij het beste!
    Ben in totaal 12x verhuisd, dat ik hier nu alweer 5 jaar woon is dus uniek. Friezen vind ik te stug en Brabanders teveel achter de ellebogen, tja geef mij dus maar Rotterdammers, lekker recht door zee! En gezellig.

3. Hoi toch maar even reageren..

ik ben van uit twente naar Apeldoorn verhuist heb daar 8 jaar gewoond. daarna naar lelystad verhuist en nu weer naar twente..

t.s. Apeldoorn is idd leuk om te wonen ik vond het moeilijk in het begin om er tussen te komen maar heb er altijd na me zin gewoond. maar apeldoorn heeft 1 groot nadeel het is duur en huren is heel lastig maar misschien als je daar een baan heb en om je werk moet verhuizen dat het anders werkt. (ik zou daar eens naar informeren als ik je jou was...)

mocht je nog wat willen weten pb me maar!!

4. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ik ben van Vlaardingen (Zuid-Holland) naar Hoogeveen (Drenthe) verhuist maar daar kon ik totaal niet aarden. Ik ben na een jaartje ook weer terug gegaan naar Vlaardingen. Het heeft wel me relatie gekost want me exvriend wilde daar totaal niet weg en ik kon t het echt totaal niet wennen, was gewoon ziek van de heimwee.

Nu ben ik vorige maand naar Eindhoven verhuist. Me vriend komt hier vandaan en hij had bij mij in Vlaardingen hetzelfde als wat ik in Hoogeveen had dus wist precies hoe slecht hij het had.
    Ik wilde best mee naar Eindhoven maar ik heb steeds gezegd zolang me moeder er nog is ga ik nergens heen. Zij was ziek op dat moment en ik wilde gewoon dicht bij haar in de buurt zijn. Na haar overlijden in oktober had ik niets meer wat mij aan Vlaardingen bond en dus hebben wij de stap gezet naar Eindhoven toe.

Ik moet je zeggen dat het me tot nu toe prima bevalt en op dit moment zou ik ook echt niet terug willen. Maar ja ik zit hier net ruim een maand maar heb niet het idee dat dat gaat veranderen.

5. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ik ben van origine een apeldoornse en zo'n 10 jaar geleden verhuisd naar de randstad.
    Heel eerlijk... als ze morgen zeggen hier heb je de sleutels van een lief huisje in A'doorn sta ik vanavond nog de dozen vol te pakken :D
    Maar dat is ook omdat al mijn familie daar woont, die mis ik best wel.
    We hebben hier een goed leven hoor, daar niet van, maar och wat blijft het gelderse land me trekken.

Zou je zo ver van je familie willen wonen?

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik ben verhuist van Noord-Brabant naar Groningen. Heerlijk, zou nooit meer teruggaan!

Deel Deze Pagina