Verhuizen naar een dorp

Discussie in 'De lounge' gestart door Mindy26, 20 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Ik moest ook 20km fietsen naar de middelbare. Echt vreselijk!! Vooral na een lange dag, was je pas rond half 6 thuis ofzo.. Moest ook nog een brug over. Gelukkig mocht ik met slecht weer met de bus.
    We wonen nu in een ander dorp, wanneer onze kinderen naar de middelbare gaan, dan is dat zo'n 10km. Dat vind ik te overzien zonder elektrische fiets.

Mindy26 vindt dit leuk.
  2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ik ben in een dorp, opgegroeid en moest naar middelbare school ook eindje fietsen. Ik denk dat als jij als moeder /jullie als ouder flexibel kunnen zijn wbt brengen naar eea het wel meevalt. En voor ze gym, simpele marktplaats fiets op school laten Staan voor slechte dagen?
    Ik mocht zowat niks, alles was eng en brengen en halen was ook meestal geen optie ; Dan wordt t wel een probleem. Maar 10 km is eigenlijk natuurlijk ook wel prima te doen, worden ze stevige kerels van:cool:

3. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Dat zou ik denk ik toch wel erg lang vinden voor een 9 jarige. Lukt het je om de eerste 2 jaar ofzo met de auto te gaan? Dan kan je de fiets misschien acherop hangen, zodat hij op school wel een fiets heeft?
    Is er geen andere school dicherbij en zo ja hoe staan je zoons er tegenover om van school te veranderen?
    Ieder kind is anders en voor mij zou het ook heel erg uitmaken hoe m'n kids erin staan. Als je zoon heel zelf verzekerd is in het verkeer en goed uitkijkt, dan is het toch al weer een ander verhaal dan als hij het zelf ook wat eng vindt. Hoe druk het verkeer is zou voor mij ook uitmaken.

Moeilijke keuze!

Deel Deze Pagina