hey er waren al eerdere topics over advertenties die niet konden enz maar nu kwam ik een advertentie tegen die ik persoonlijk best wel naaierig vind Dit boekje kost nieuw 6,95 en dan nog voor de nieuwe prijs proberen te verkopen ik vind dit niet kunnen =O meerdere mensen die dit soort advertenties tegen komen van tweedehands producten met prijzen die ze eigk nieuw kosten? Marktplaats.nl > Elfquest stripboeken De barre tocht, De stem van de zon - Boeken - Stripboeken Kenmerken Conditie: Gebruikt Levering: Ophalen of Verzenden Beschrijving Prijs E 6,95 per stuk ELFQUEST: De barre tocht E 6,95
Er is een apart Marktplaats topic. Meest gekke, ranzige, vieze, hilarische etc.. marktplaats advertenties.
Zou het er idd niet zo vast op 6.95 aanbieden. Zet mijn advertenties meestal op bieden, en sommige mensen hebben volgens mij geen idee wat de waarde van iets is,dus gebeurd regelmatig dat ik iets met winst verkoop.
Precies. Als iemand de nieuwprijs voor iets tweedehands wil betalen klaag ik niet hoor dan moeten ze maar wat beter vooronderzoek doen voor ze het kopen. Ik zet bijna nooit een vraagprijs neer, laat mensen maar bieden
Misschien is dit boekje niet meer te koop.... Ik zoek een boek van casper en Hobbes, Niet meer te koop deze deel in de winkel. Ben ook bereid om de vraagprijs te geven. Als ik maar deze deel in mijn boeken kast krijgt.
het word idd niet meer gemaakt, maar wat andere al zeiden hij had beter bieden kunnen zetten heb grote bundels van deze boeken gezien op MP die een stuk goed koper waren een vroeg 2 euro voor zooeen boekje =3 was er ook eentje die 2 bibliotheek boeken er van had en wilde VERKOPEN dus eerst jatten en dan verkopen? :/ beetje vreemd zou nooit op zoeen bod in gaan
Wat betreft strips is het toch niet zo raar als de prijzen hoog liggen? Dat zijn vaak verzamelitems (geen idee of deze dat ook is). Ik vind wel dat er vaak erg hoog wordt geboden! Om die reden koop ik ook erg weinig via marktplaats, dan kan ik het voor mijn gevoel net zo goed nieuw kopen.
Pardon? Bibliotheek boeken jatten? Fijn dat je er zo over denkt... ik heb toch een redelijk aantal bibliotheekboeken thuis staan. Volgens jou ben ik een dief? De bibliotheek VERKOOPT ook gewoon boeken hoor!
er is geloof ik een winkeltje in amsterdam die 2 de hands strips verkoopt, die werd mij aangeraden hoeweel ik geen idee heb waar die moet zitten of hoe het heet haha
waarom bibliotheek boeken kopen als de trips gewoon in de winkel liggen? (toen die tijd, paar maanden terug kon je ze noog gewoon kopen) tja ik weet dat de bieb ook boeken verkoopt maar omdat het alllemaal 2e hands is weet je niet hoe die gene er aan is gekomen, bedoel niet dat als je een bieb boekje hebt dat je een dief bent zat trouwens ook een ? achter mijn text dus ik beschuldigd niemand zo heb ik trouweens keer via de videotheek dvd's gekocht. =3
Vind dit een beetje een vreemd topic, hoezo naaierige advertenties? Neem aan dat de koper wel zo'n beetje weet wat iets kost en wat hij ervoor over heeft.
Jongens, waar hebben we het over! Ik denk niet dat ts dit zo had bedoeld, het was een voorbeeld. ik denk niet dat het bedoeld was om een discussie uit te lokken maar om grappige/lullige advertensies te plaatsen van marktplaats. Zoals het topic over de babyvoeding dat te koop werd aangeboden maar over datum was. Ik neem aan dat dat de reden was/is om dit topic te openen.