Wie o wie van jullie heeft hier ervaring mee? Ik zat vandaag een beetje rond te snuffelen op internet alleen... Heb geen idee hoeveel ik zou moeten hebben... Is 1 grote mat(25 cm) bijv genoeg? Of moet je er meerdere hebben? Zo waar er 4 in zitte. Van 10, 15,25 enz. In zit? Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Het beste is waar er meerdere inzitten. Dan kun je bijvoorbeeld je lange aan de achterkant van je hoofd doen en 2 korte aan de zijkant.. zo valt het ook wat mooier in je gezicht. Succes!
Hmm okee, dan is het misschien et handigst om ze apart te kopen dan? In die pakjes die ik kon vinden zaten nl echt 4 verschillende maten... Ook zo raar als me haar aan de ene kant 5 cm korter is als aan de andere kant
hahaha Ja is misschien iets minder charmant Wat je ook kunt doen is, bij sommige winkels kun je een hele lange mat kopen. Deze is ergens rond de 1 meter lang misschien nog wel langer. Deze kun je zelf op maat knippen en als je handig bent kun je de clipjes los kopen en kun je ze er zelf aan vast naaien.
Njaa apart kopen is wel een optie Eehh jaa naaien en dingetjes eraan vast makrn is vast geen succes... Ben niet zoon ster in dat soort dingen haha
Hahaha jaa zoiets zie ik wel gebeuren haha of dat ie half loslaat ofzo Pff alleen lastig. Zoveel kleuren enzo... Njaa blond dan haha
Ik heb zelf click in extensions gehad en vond dat geen succes! veel te weinig haar! Ik heb er toen dus voor gekozen wel zo'n flinke pluk haar te kopen en de klemmetjes er zelf aan te naaien. Het is wel even een werkje maar dan heb je wel echt veel extensions! Voor minder geld ook nog! Ik haal dan uit 1 zo'n streng haar 4 rijen met op elk 2/3 klipjes. Ik heb ze al een tijdje en als je ze regelmatig in een serum badje doet dan blijven ze heel mooi! Oh en die clipjes blijven dan heel goed zitten hoor! Ik heb gelukkig nog nooit gehad dat ze er uit gleden
@sam20 die verschillende maten in zo een verpakking zijn de breedtes van de matten die er in zitten, niet de lengte van het haar een vriendin van mij heeft ze ook gekocht via uwantisell ofzo iets en dat is hartstikke mooi
Click in is wel heel vervelend hoor! heb ze gehad en je ziet ze of zitten, of ze zitten gewoon niet mooi. Nee ik vind het geen aanrader
Owjaa haha stom had t ff door de war gehaald Hmm click in is dus niet echt een geweldig iets.... Hebben jullie toevallig wel aanraders? Wat geen honderden euro's kost
Ik heb ook wax extensions geprobeerd. ECHT NOOIT DOEN! Mij haar is nu 15 cm korter Alles brak af, zat alleen de eerste 2 weken mooi. Laatst haarwave geprobeerd, da het met een sillicone randje word vastgemaakt met naald en draad. eerste week kei mooi maar als het uitzakt is het echt lelijk.. Ook schiet het snel los,en moet je om de 6 weken laten omhoogzette (kost dan 100 euro per keer) en de aanschaf van de matten is al 200 euro (minimaal) loopt op tot 600. Was ik mar tevreden geweest met mijn eige haar, nu heb ik kort haar door die domme haarverlengingen..kost alleen maar veel geld/
Ik heb ook clip extentions en ik heb er echt nooit problemen mee. Er is er echt nog nooit 1 uitgevallen. Je kan zelfs als je het waar het vast zit tegenhoud ook gewoon je haar voorzichtig kammen. Je moet er natuurlijk ook niet aan trekken want dan gaan ze er wel uit.