Verhuizen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door annelie566, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Doen!

2. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Uh, doen!!

Spaargeld heb je zo weer terug.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zeker doen, ik zie alleen maar plus punten die je noemt. en dat spaargeld dat komt wel weer hoor. en mocht dat kleine risico erzijn dat er wat stuk gaat dan is er vaak wel een oplossing te vinden. ik zou het niet laten voor het "wat als?"

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Doen! Je houdt ook geld over als je man met de fiets gaat ipv de auto, benzine word steeds duurder!
    Verder een ideale woning met kinderen, een tuin, speeltuinen

5. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    Doen :)wij hebben ook die keuze gemaakt we horen maandag meer spannend allemaal.

6. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik zou het doen

7. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook doen. Stel er gaat wat stuk vlak nadat jullie verhuist zijn dan is daar altijd wel een oplossing voor te bedenken. Ik zou me daar echt nog het minste druk over maken.

8. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Alle pluspunten en minpunten naast elkaar op een rijtje zetten, eventueel ook voor het type woning (zijn dan wel wat blaadjes).
    Wegen de pluspunten zwaarder, dan zou ik zeggen doen. Zo niet, dan niet doen. Dat is toch uiteindelijk een keus die alleen jullie samen kunnen maken.

Mijn persoonlijke mening is dat ik het zou doen. Minder benzine voor de auto, meer tijd als gezin, winkels dichtbij, tuin om in te spelen.. Nouja, aardig wat plusjes.

Succes!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Doen, wij zijn najaar 2012 van een klein 3kamer appartement naar een ruime nieuwbouw eengezinswoning. Er gaat idd een hoop geld in een nieuw huis, maar je hoeft toch niet alles gelijk aan te pakken. Hebben wij iig niet gedaan. Voorjaar 2013 hebben wij pas de tuin gedaan en de beplanting van de voortuin dit jaar. Lampen hebben we niet gelijk gedaan. En nu, hebben we nog een aantal dingen liggen die moeten gebeuren. Komt vanzelf. Ik vind het juist wel leuk om elke keer weer wat nieuws te hebben.

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoe zit het met de scholen.
    Daar zou ik naar kijken.
    Goede basisschool in de buurt?
    Voortgezet onderwijs goed te bereiken?
    En voorzieningen? Sportclubs bijvoorbeeld?
    Dat zijn dingen die je in de toekomst nodig zult hebben.
    Contacten groeien echt wel weer.
    En nu een huis kopen is een goed idee...tis een goede tijd voor kopers!

11. KimK

KimK Niet meer actief

Doen!!!!

12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Doen! Ik zou voor de hoekwoning gaan. Wij wonen ook op een hoek en hebben daardoor veel meer daglicht. Heerlijk!

13. annelie566

annelie566 Niet meer actief

We gaan het inderdaad doen :) nu vandaag nog peinzen welke het wordt... Hoekwoning is heel fijn maar geen schuine wanden en meer ruimte natuurlijk ook!

14. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Dan ging ik toch voor de grootste en meest praktische. En dat lijkt zo het rijtjeshuis.

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou het doen, maar niet alle investeringen op 't zelfde moment doen.
    Als je je bijvoorbeeld beperkt tot in begin enkel de living en jullie slaapkamers te schilderen en vloer te leggen, kan je zo stilaan elk jaar een extra kamer aanpakken.

16. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb de overige reacties niet gelezen, maar ik zou het NIET doen. Ik zou op zoek gaan daar in de omgeving naar een andere woning waar niks verbouwd hoeft te worden, waar je alleen hoeft te verven etc...
    Het lijkt me wel lekker voor jullie als je in dezelfde plaats woont als waar je man werkt.

Deel Deze Pagina