Waar o waar moet ik zijn om een site te maken voor onze hondenkennel? Wie heeft er enigzins verstand van? Ik weet dat het domeinnaam vrij is, maar dan? Is zoiets als STRATO goed/veilig/makkelijk om te gebruiken, of moet ik heel ergens anders zoeken? Ik heb er echt geen verstand van. En is het zelf maken van een site goed zelf te doen (voor iemand die eigenlijk geen verstand heeft van computers)? Wie heeft er wat tips voor deze computertechneut .
Strato heb ik altijd gebruikt maar dan de livepages, dat was niet meer van deze tijd ook met mobiele pagina's ( waren er niet) en veel beperkingen. ze hebben nu wel een nieuwe sitebuilder maar die is veel duurder. Ik zou one.com adviseren, heel veel opties met perfecte mobiele sites en spotgoedkoop
Ik heb het heel betaalbaar laten doen, deze jongen is zijn portfolio nog aan het uitbreiden. Voor 310 euro doet hij het nu nog. Dit is inclusief goed vindbaar zijn op google enzovoort. Doe maar pb alls je interesse hebt
Ik zou de domeinnaam en een goedkoop hosting pakketje nemen bij Versio en er dan Wordpress opzetten . Als je je een beetje inleest vrij makkelijk zelf te doen en je kunt er een leuke site mee maken