Heeft er iemand ervaring met scooterrijbewijs.nl of bromo.nl? Deze aanbieders zijn vele malen goedkoper dan de plaatselijke rijscholen voor een scooterpakket dus zou graag ervaringen horen
Ik ken ze niet. Dochter deed het bij Campus. Theorie had ze al eerder gedaan. Ik ga ervan uit dat het voor je dochter is? Heeft ze al theorie gedaan?
Nee ze zou deze maand mogen starten met theorie. Heeft jouw dochter dat zelfstandig gedaan? Mijn dochter wil graag zo een theorie dag. Ik heb bij de rij scholen in de omgeving gekeken maar alles is 600 of meer.
Mijn dochter heeft een theoriedag gedaan bij gelijkgeslaagd, op locatie een aantal uren les en dan direct naar het CBR voor het examen. Zij heeft het in 1x gehaald. Ik zou zo'n dag wel aanraden. Het slagingspercentage is een stuk hoger.
Zij deed therorie al eerder via gelijkgeslaagd en de praktijk bij Campus. Ze was bij een andere rijschool 2x gezakt, op een hele lullige manier ging dat allemaal. Waren er toen wel klaar mee en ik heb toen gebeld met Campus en die pakten het direct goed en zij zouden er voor zorgen dat zij deze keer wel zou slagen. Leuke mensen en inderdaad geslaagd. Ik ken er veel meer die bij Campus zaten en ook erg tevreden en voor deze prijs een heel goed aanbod.
Klinkt misschien heel stom wat ik ga zeggen, maar tegenwoordig mag je vanaf 16.5 jaar al rijlessen nemen voor je B rijbewijs. Is het niet handiger als ze 6 maanden wacht en gelijk voor der B rijbewijs gaat? Scheelt ook weer geld. Je mag namelijk pas scooterrijles nemen op je 16e en theorie vanaf 15.5. Zomaar een tip.
Ja dat hebben we inderdaad overwogen maar eerder dat ze dan haar rijbewijs daadwerkelijk heeft is ze 17 of nog ouder. Dus das ruim een jaar