Ik een ebook dat al op mn wishlist stond. Maar vind dit soort antwoorden altijd erg leuk. Je krijgt een bon van bol.com van 15 euro, wat koop je?
Eigenlijk stel ik het altijd uit. Bol is namelijk 9 van de 10 keer duurder dan een andere online winkel en dan vind ik het zonde van m’n geld. Dus ik wacht dan tot de zeldzame echte aanbieding en dat kan ook gewoon nieuwe opzetborsteltjes voor de tandenborstel zijn.
In principe ebooks Maar soms heb ik ook net iets anders nodig en als dat het goedkoopste bij bol is dan haal ik het daar.
Ik zet het tegoed op mijn account. Bestel regelmatig bij bol. Gaat snel op. Gisteren een cadeautje (Duplo) besteld. Laatst ook wasmiddel en een jas. Online eerst altijd goed kijken waar het goedkoopste is.
Ik zet hem op mijn account en zie dan wel. Ik koop enorm veel bij bol, vaak meerdere keren per week dus dat komt wel op
Ik krijg niet vaak cadeaubonnen, maar ik zou iets voor mezelf kopen. Niet uitgeven aan wasmiddel in elk geval haha.
Oh ik heb daar een mega verlanglijst haha, iets leuks voor mezelf zou zijn: nieuwe mok spelletje switch of playstation kook of bakboek
Ik zou tussen de aanbiedingen kijken en wss verzorgingsproducten ofzo kiezen. Ik kan niets bedenken dat ik nodig heb of wil,dus dan word het iets wat we sowieso gebruiken.
Ik zou het waarschijnlijk ook al een ebook of een spelletje uitgeven of bijleggen bij een kookboek of iets van bakspullen.
Ik heb toevallig vandaag wc papier uit de aanbieding op bol gekocht en gedeeltelijk betaald met een kadokaart. Mijn man krijgt 2 kadokaarten per 6 weken, moet ze ergens aan uitgeven.
Ik heb laatst kamerplantenvoeding gekocht met een cadeaubon Ik koop iets dat ik nodig heb, of een boek