Hallo. Ik heb een tweede zwangerschap met ontzettend veel kwaaltjes Vergeleken bij de eerste. Bij de eerste zwangerschap kreeg ik in het laatste trimester zwangerschaps vergiftiging.mijn dochter van zea inmiddels is toen zes weken te vroeg geboren. Nu kern gezonde mooie meid! Mijn tweede zwangerschap is met andere partner en zo vertelde ze dat de kansen opnieuw aanwezig konden zijn. Elke vier weken word ook me bloeddruk getest en is in orde ook bij laatste controle van vorige week. In begin van zwangerschap was ik een en al misselijk en veel pijn zoals borsten rug etc. Toen begon de pijn met plassen maar konden niets doen. Want konden niets vinden enkel klein beetje eiwit. Toen moest ik rustig aan doen want me lichaam kon het niet aan opnieuw weer pijn bij plassen. Urine word nu op kweek gezet maar was vorige week schoon. Vorige week bij huisarts geweest blijkt me linker schaamlip spataders te hebben. Nu is het inmiddels half vijf in de ochtend en heb een behoorlijke pijn in me boven buik. Met omdraaien doet Zeer staan doet zeer voelt als een bepaalde soort druk ofso moeilijk beschrijven. Maar midden bovenbuik ook had ik dit me me dochter en zelfde avond lag ik in ziekenhuis. Ik heb al verschijnen keer met al me kwaaltjes aan de telefoon gehangen dat ik niet zo goed weet bellen of niet wil zowiezo heel ff afwachten nu maar ben benieuwd wat jullie vinden Alvast bedankt Groetjes tatiana
Ik zou toch voor de zekerheid de vk of gynaecoloog bellen. Wij kregen een briefje mee, met de symptomen van hellp, daar staat pijn in de bovenbuik ook bij. Bij twijfel altijd bellen. Ik had het vorige week, dat was meer maagpijn, zat toen waarschijnlijk een galsteen dwars.
Ik zou bellen mijn vk beschreef dit als iets waar ik gelijk voor moest bellen, een soort strakke band/ riem rond je bovenbuik onder je borsten.
Ik ben geweest vanmorgen maar me bloeddruk was in orde en toen ik daar was was ook wat afgezakt maar nu komt het weer me verloskundige kon niets doen verder zij ze. Bedankt vor alle reacties. Drama tweede zwangerschap hoopte dat beter zou worden maar iets zegt me dat dat niet gaat worden. Hellp syndroom had ik bij mijn dochtertje gelukkig goed gekomen met spoed keizersnee.