Deze maand twee dagen na de eisprong geklust. Helaas weer ongi geworden Maar..... ik ga met mijn vriend mee deze ronde (hij werkt op een schip en is een week van huis, voor de mensen die het nog niet weten) Ik neem mijn ovusticks mee, zou het dit keer wel gaan lukken?? Ik ben echt superbenieuwd!!
Veel plezier met samenzijn en klussen!! Is je vriend dan heel veel weg? mijn vriend gaat nu zondag voor 14 dagen weg... Met mijn ei is hij er niet, baal daar erg van. Maar ja, niets aan te doen.
Dat kan ik me voorstellen, das flink balen! Mijn vriend is standaard een week weg en een week thuis. En vaak (lees: eigenlijk altijd) valt mijn ei in die week dat hij weg is Daarom zijn we ook al bijna aan ons tweede probeer-jaar toe.
Ik hoop dat je dan een eisprong hebt en deze helemaal benut wordt!! Lijkt me inderdaad lastig als hij elke keer een week weg is. Bij mij spande het er in sept om of hij wel op tijd thuis zou zijn en dat leverde bij mij al stress op. Succes !
Wat fijn voor jullie zeg! Geniet van de tijd samen! En maar hopen dat je deze maand lukt voor jullie!
En het schijnt dat die stress ook al negatieve effecten kan hebben! Nouja, dit is denk ik mijn laatste poging, wordt er onderhand behoorlijk zat van na 11 maanden proberen. Ben echt superbenieuwd, we hebben nu wel alle ruimte(tijd).