Verhuizen... Tips?

Discussion in 'De lounge' started by juf21, Sep 2, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,289
    10,261
    113
    Wat iemand ook al schreef stickers of gewoon zo op de doos schrijven aan de smalle kant zodat je het als nog kan zien wanneer je een dikke stapel hebt.

Nu al beginnen en gelijk uitzoeken. Kringloop, marktplaats bewaren.

Dozen maar voor de helft vullen met boeken en de rest met kleding of theedoeken/ handdoeken. Zo blijft het te tillen.

Vroeg beginnen is het meest praktische wat je kan doen. Wij kwamen tijd te kort en moesten tijdens de verhuizing nog ter plekke dozen inpakken zeer onhandig met een 1 jarige:rolleyes:

Praktisch, zodra je de sleutel overdracht hebt gehad het huis poetsen. We hadden een emmer, schoonmaakmiddel, dweil etc in de auto liggen:roflmao:

Op de dag van van verhuizing,tas met broodjes, bordjes ,messen, vorken, koffie, drinken,koek etc voor als je even pauze gaat houden en je niet alles bij hoeft te sprokkelen.

Succes met inpakken en spullen uitzoeken!

2. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik zit nu midden in een verhuizing van Zuid Holland naar Friesland; ik werk graag met to do lijstjes om overzicht te houden en een einddatum wanneer het allemaal achter de rug is :D

3. juf21

juf21 Bekend lid

May 20, 2012
    726
    139
    43
    Wow, wat veel reacties! Bedankt!

We gaan op tijd beginnen en ik zal me eens verdiepen in verhuishulp. :thumup:

Share This Page