Mijn ouders zijn binnenkort 35 jaar getrouwd en geven een groot feest. Ze houden erg van sketches en stukjes en zo. Nu hadden mijn broer en ik bedacht om van alle vrienden en familie stukjes film oo te nemen en dat achter elkaar te plakken. Nu had ik in eerste instantie gewoon gelukswensen en of leuke anekdotes gedacht. Maar das misschien ook zo simpel. Dus heeft iemand hier creatieve ideeën ??? Mijn broer dacht er over na om diverse tv programma's na te spelen met vrienden en familie. Maar zie mijn opa bijv nog niet acteren en misschien ok te LAstog om uit te voeren (eind sep is het feest al) Dus iemand anders nog leuke ideeën?
Iedereen laten dansen op een leuk liedje en daar stukjes van achter elkaar zetten? Misschien een liedje dat het leven/huwelijk van je ouders beschrijft of een liejde dat ze beide heel leuk vinden?
Bij vrienden van ons hadden we wel toneel gespeeld en daar dan vanaf de eerste ontmoeting, eerste date etc nagespeeld op humoristische manier... viel in goede aarde. .. maar om iedereen daaraan mee te laten doen is moeilijk. .. anders dichtbij staande bv ons voorbeeld en de rest gelukswensen/dansen Veel succes en plezier!