Hallo meiden. Ik zit met een heleboel verdriet en onzekerheid.. We zijn een gelukkig gezinnetje en mijn vriend heeft zelfs mijn zoontje erkend vorig jaar..nu heeft mijn zoontje gelukkig wel een papa.. Alleen nu dook laatst op facebook een ex van hem op en die vertrouw ik niet, hij heeft er 11 maand bij ingewoond en daar na eigen zeggen geen leven gehad..moest daar alles doen..het is ook iemand die regelmatig weer een andere vriend heeft..(had al 2 kids en toen mijn vriend er weg was kreeg ze een relatie met de buurman waarbij ze ook weer kinderen kreeg) Nu ben ik bang dat ze ook weer bij die buurman weg is en ons gezin uit elkaar wil trekken.. Gisteren zag ik dat ze ook weer in zn msn lijst stond en daar heb ik wat van gezecht..ik moest me niet druk maken kreeg ik te horen want hij houd heel veel van mij en gaat ons echt niet opgeven om weer daar naartoe te moeten.. Toen ik zei dat ze vast weer wat gaat proberen zei hij dat ze dan pech had... Maar nu zoek ik overal wat achter..als hij in de schuur bezig is met zn race auto ben ik bang dat hij daar op msn zit(daar staat een computer) Ik eet niet meer en ben heel verdrietig, ik wil dit namelijk niet weer meemaken(mijn ex verliet me voor mn vriendin) Ik voel me zo onzeker en ben continu aan het opletten..dit is geen leven zo..wat moet ik nou???
Meis wat naar. Ik weet hoe je je voelt. Mijn vorige relatie ben ik ook belazerd. Ik weet hoe het voelt om op je tenen te lopen en bang zijn dat je vent achter je rug om contact zoekt met een ander. Ik weet ook hoe slopend dat kan zijn. Ik vind dat je bij je vriend moet aangeven wat dit met je doet en waar je bang voor bent. Hij zou uit respect voor jou contact met haar moeten verbreken of vermijden!! Och meid, sterkte!
Dat heb ik al gedaan en hij zegt dat ik helemaal niet bang hoef te zijn..maar ik zoek overal iets achter..voel me er gewoon ziek van..heb gisteren gezegt mn spullen maar te pakken en weg te gaan..hij was de hele dag bang geweest dat ik dat deed..hij wil me nooit kwijt zegt hij..waarom ben ik dan toch zo bang???
omdat je zoiets al hebt meegemaakt? Het is een gevoel en dat kun je niet uitschakelen, alleen maar bespreekbaar (blijven ) maken. Als hij weet van je verleden houdt ie daar rekening mee toch?
vertrouw je je vriend ? vertrouw je jullie relatie ? ik denk namelijk dat je moet stoppen met die onzekerheid , je word daar waarschijnlijk geen leuker persoon van en dingen zegen dat je weg gaat, maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.... ontspan en vraag desnoods aan hem of hij haar uit ze facebook wilt halen en msn en leg hem ook uit waarom , vaak heeft praten meer zin dan het gedrag wat je nu vertoond ... kortom praat met hem uit je angst en kijk hoe je dit samen op kan lossen
ik vind dat je vriend uit respect naar jou alle banden moet verbreken met haar....maarrja das mijn mening!!
Ik vind ook dat hij haar van msn etc. moet verwijderen, als jij veel betekent voor hem. Wat is het nut er van dat hij haar op msn heeft , als zij verder toch geen betekenis heeft kan hij haar net zo goed verwijderen.
Het klinkt of je HEM niet vertrouwd. Want ook al gaat ze naakt voor hem op tafel liggen, als hij niet wil, dan wil hij niet. Dus ga eerst eens na waar dat wantrouwen écht vandaan komt. Ik vind niet dat je van hem kunt eisen dat hij het contact verbreekt, maar ik vind wel dat hij dat uit zichzelf zou moeten doen, als jij aangeeft dat het jou onzeker maakt.
jij kunt helaas vrij weinig doen, je vriend moet haar per direct uit zijn msn lijst schrappen. als hij bij haar geen leven heeft gehad en hij heeft het met jou goed, waarom zou hij dan met haar moeten praten. ik begrijp niet wat hem ertoe beweegt om haar toe te voegen. dat is niet erg respectvol naar jou
Omdat zij misschien eventueel wat wil proberen bij je vriend, ga jij alvast weg? Kom op meid, jullie zijn samen, hij heeft zelf geen interesse. als hij niet wil kan zij wel van alles bedenken maar dan gebeurd er toch niets. beetje vertrouwen in je vent hoor. ook al heb je overspel mee gemaakt,dat betekend niet dat alle mannen zo zijn en vertrouwen in elkaar is iets wat extreem belangrijk is in een relatie. dus ik denk dat in deze jij degene bent die wat moet veranderen en niet je vriend want die doet niets fout.
Meid wat naar allemaal . Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ikzelf zou contact met een ex ook niet accepteren. Ik heb daar gewoon niets mee. Over is over. Klaar. Maar daar denkt iedereen anders over. Mijn vriend weet dit en verwacht van mij hetzelfde. Dat mag. Ik heb ook geen behoefte aan mijn rot-exen. Heel veel sterkte.
Eén ex van me is een goede vriend en kan ook goed met mijn man opschieten. Hij is overigens ook al ruim 10 jaar met een goede vriendin van me. Een andere ex van me zie ik af en toe nog op feestjes. Is gewoon een hele leuke, aardige jongen. Maar wij zijn beide gewoon verder gegaan met ons leven. Hij is (denk ik) gelukkig met zijn partner en ik met de mijne. Ik zie niet in dat je per se het contact moet verbreken met een ex, alleen omdat het een ex is. Je hoeft niet altijd met ruzie uit elkaar te gaan... Maar het verhaal van TS is wel anders, vind ik.
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt, maar door je zo te gedragen als je nu doet. Is de kans groter dat iets stuk maakt dan dat je vriend iets snapt van wat jij wil zeggen met je gedrag. Hij zegt niet voor niets dat je voor haar niet bang voor hoeft te zijn. Hij heeft duidelijk voor jou gekozen en je zal hem moeten vertrouwen. Stop je energie in je gezin ipv in zijn ex, want zij is al jouw aandacht en energie niet waard.
Beginnen met erkennen dat het probleem bij jou ligt. Ik herken het. Ik was ook zo achterdochtig. Er is altijd wel ergens iets achter te zoeken. Hij mag niet de dupe zijn van iets wat een ander jou heeft aangedaan. Het excuus dat zij niet te vertrouwen is gaat ook niet op. Je moet hem vertrouwen, niet haar Je zult het los moeten laten. Anders heb jij geen leven en hij ook niet. Dat is toevallig niet makkelijk praten, want ik weet hoe het voelt. Het is zo simpel als een keuze maken. Sterkte meid. Vertrouw niet alleen op hem maar ook op jezelf
Dank jullie voor de reacties.. Ik ben gewoon zo bang om hem kwijt te raken..ik ben al zo onzeker en vind een ander altijd veel leuker en mooier dan mijzelf.. Hij zei dat als hij niet van me hield dan had hij mn zootje ook niet erkend, en alles wat we hebben opgebouwd..maar waarom ben ik toch zo bang en onzeker???
Maar als hij alle contacten met haar verbreekt, dan schiet je niks op. Ja, je voelt je minder onzeker. Maar dan help je jezelf niet. Vertrouw je vriend. Hij zegt dat hij niks van haar wil, vertrouw hem daarop Succes