Verhuizen? Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pinque, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#41 MMarianne, 1 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2014
    Dit is ook meer mijn ervaring. Op de lagere school had ik zo weer vriendjes maar op de middelbare school was het lastiger om er tussen te komen, verhuisde toen ook wel van omgeving A'dam naar het wat stuggere kop van NH....maar heb er geen trauma aan overgehouden en verbaas me eigenlijk dat er zoveel zo hard nee roepen tegen verhuizen?!

2. Filifjonka

Filifjonka Actief lid

13 jun 2012
    177
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou het wel doen. Anders blijf je altijd denken: wat als... Maar goed, ik voel me niet gebonden aan het dorp waar ik geboren ben en houd wel van verandering :)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik ben verhuisd halverwege groep 3 van Friesland naar het midden van het land. Nou, ik was best een verlegen kind, maar ik had zo allemaal nieuwe vriendinnetjes. Vond het juist wel leuk hoor, een nieuw huis, nieuwe buurkinderen enzo.
    Zelf zijn we vorig jaar ook verhuisd. Mijn dochter is ook van school overgestapt. Was ook even wennen, maar ze heeft hier nu ook weer een heel leventje opgebouwd.
    Buiten dat ben ik tig keer verhuisd en heb in allerlei verschillende plaatsen gewoond, ook in het buitenland. Ik heb weinig moeite met veranderingen, sterker nog, ik vind het juist leuk, net zoals van werk veranderen.
    Alleen als ze op de middelbare school zitten, zou ik verhuizen naar een plaats waardoor ze van school moeten wisselen. Die pubers zijn toch wat minder makkelijk om tussen te komen als nieuweling dan kinderen.

4. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wij zijn ook verhuisd naar een stad 20 km verderop toen mijn zoon 6 was.
    Man man wat heeft dat kind een heimwee gehad speelde niet meer buiten en zat alleen nog maar achter de tv.
    We zijn niet meer terug gegaan ondanks dat ik dat wel gewild had,maar ja met een huurhuis kan je niet makkelijk meer terug.
    Wij zijn ook enorm reislustig en willen graag emigreren maar doen dat pas als de kinderen wat groter zijn, ik heb mijn lesje geleerd.

Deel Deze Pagina