sorry ladys maar bij deze ik ben nog nooit bij deze winkel geweest heb er wel over gehoordt. ga er binnen kort er heen. maar wat kan ik me er bij voorstellen zijn de kleding goed daar. en ja wie kan mij er meer over vertellen. hoor het graag.
Ligt er heel erg aan wat je smaak en je eisen qua kleding zijn. Het kost er geen drol, maar je weet ook zeker dat je de kleding niet langer dan een seizoen aankan. Ik ben er zelf niet zo van. Maar hou je van veel kleding voor weinig geld, heb je er wel leuke dingen.
Nog nooit geweest, maar ik stel me telkens voor dat het een grote teringzooi is in de winkel, druk, heel druk en een slechte kwaliteit kleding (maar daar is de prijs volgens mij ook naar). Oh ja en niet te vergeten alle 12/13-jarige meisjes die er komen. Tot zover mijn vooroordeel, wat alleen maar op verhalen is gebasseerd want zoals ik al zei ben ik er nog nooit geweest. Dus ben benieuwd naar de verhalen.
veel drukte en chaos Laag geprijsde kleding, helemaal voor kids. Qua kwaliteit ben ik best tevreden! heb al aardig wat shirtjes al zeker een paar jaar.
Sinds kort zit er hier in Enschede eentje, ben er al een aantal keer geweest en het is echt wel druk en hysterisch idd maar ook wel lekker goedkoop, zeker ideaal met kinder/babykleding
thanxx voor tipps en de kinderkleding hoevallen die heb een dochter die 116/122 heeft en zoontje die 86 92 heeft. en me dochter is verzot op frozen en de speelgoeddokter, voor volwassen is daar wel wat voor? ' sorry dat veel vraag.
Ik zag gister (was er gister nog) wel wat van Frozen hangen. Ik neem over t algemeen voor mn dochter maatje groter maar hangt heel erg af van het model. Vond voor de meiden dit keer weinig en voor de vrouwen wel best leuk.
Vorige week wat leuke basis shirts gehaald voor mijn dochter (68/74) en het was inderdaad niet duur. Maar wel echt heel druk! Naar de volwassenenkleding heb ik eigenlijk niet gekeken omdat ik voor mezelf niets nodig had.
Wat mij betreft de hel op aarde: veel te veel hebberige mensen in één ruimte, kleding van flutkwaliteit. Maar goed, dat ben ik
Voor de dameskleding geen idee, voor dochterlief haal ik er elk seizoen wel een tasje vol weg. Het scheelt qua drukte om doordeweeks te gaan, en vooral NIET net nadat de kinderbijslag gestort is 😜
Ik ben 1 keer geweest op een doordeweekse dag rond openingstijd, prina te doen. Ook ben ik op een zaterdag middag naar binnen gestapt en stond meteen weer buiten, echt niet doen! 1 grote chaos, drukte en zooi, als je gaat doe het dan op een doordeweekse dag zo vroeg mogelijk want ze hebben best leuke dingen.
Kinderkleding vind ik leuk maar klein vallen. Dochter mt 86 mssr mt 98cm meegenomen. Zoon bijna vier maar heb maat 5-6 meegenomen.
Ik ben er nog niet binnen geweest, maar in Arnhem gaat het deze week open en de etalage vond ik eigenlijk heel leuk. Ik had ontzettend lelijke meuk verwacht, maar vond een heel aantal zaken super leuk. Maar ik heb het nog niet in handen gehad, zou me kunnen voorstellen dat je de prijs er wel aan afvoelt. Tegelijkertijd, een leuke trui voor 12, daar verwacht ik ook geen wonderen van.
You love it of you hate it. (iig zo zie ik het) Ik zelf ga er graag heen,en kan er altijd slagen. Moet mezelf zelfs soms in bedwang houden zodat ik niet teveel koop Zelf vind ik de kwaliteit verschillend. Het ligt er aan wat je koopt. Skinny jeans bijv. die kwaliteit vind ik super van primark. Maar sommige truitje (je ziet het eigenlijk meteen) zijn echt geschikt voor 1 seizoen.
Ik ben er 1x geweest toen we toevallig in de buurt waren. Het is mijn winkel niet. Ja het is goedkoop, maar de kwaliteit was dan ook erg ruk. Verder is het veeeeeeeel te druk. Je kan nog beter bij de Efteling in de rij staan als daar. En wat een tering herrie hebben al die meiden van een jaar of 12 die hun zakgeld daar verbrassen. Was dus 1x en nooit meer. Ik betaal dan liever wat meer voor wat kwaliteit. Maar smaken verschillen.
Vandaag nog geweest. kwaliteit is verschillend maar over het algemeen vind ik het best goed. Sommige dingen zijn leuk en in sommige dingen wil je niet dood gevonden worden. Maar 1 groot nadeel het is DRUK stinkende bezwete mensen die je half omver duwen. Ga niet met een slecht humeur want gegarandeerd dat dat fout gaat
Wanneer je een standaard maat hebt (en niet maatje olifant zoals ik ) heb je daar best leuke kleding voor een redelijke prijs. Het is iets duurder dan de Zeeman/Wibra maar goedkoper dan de C&A of whatever. Het zit er een beetje tussenin. Ik kan vaak wel leuk slagen voor mijn partner - die inderdaad helemaal panisch wordt in die winkel. De maten zijn alleen helaas anders dan 'normaal' waardoor hij af en toe mee moet. Nou, ik moet hem letterlijk die winkel in duwen en meesleuren en 100x boos worden want hij is nog erger dan een kleuter op de kermis. "Ik wil niks, nee, het is stom hier, nee ik hoef ook geen trui, nee, ik wil hier niet zijn, kunnen we alsjeblieft weggaan", etc. En eenmaal thuis verdomd hij het om het aan te trekken totdat hij zijn punt heeft bewezen (dat hij een halve tamme kan zijn) en dan trekt hij het toch wel aan. Maar dan zijn we al minstens 2 seizoenen verder. Zo doet hij trouwens bij elke winkel; maar bij de Primark is het het meest extreem. Voor de baby vind ik allerlei leuke dingetjes - máár; die vind ik dus bij de Zeeman/Wibra ook nog wel in zijn maat, en die is goedkoper. In maat 92 is dat assortiment in die winkels wat minder leuk en verwacht ik dat de Primark mijn nieuwe favoriete winkel gaat worden voor beide heren. Het is daar druk, vol en er zijn gewoon veel mensen. Ook heb je mensen die eeuwig rondjes blijven lopen en twijfelen/treuzelen en irritant doen in 18 verschillende talen (Zaandam ) maar die moet je maar gewoon opzij duwen of in een paar woorden duidelijk maken dat je erbij wilt. Ook staat het wel een beetje hutjemutje vol. Maar ze hebben wel voor iedereen wat. Ze hebben bijvoorbeeld voor de sportieve 'heren' (>17 jaar) een bepaalde kledinglijn, maar voor mijn niet-sportieve vent van 27 toch ook wel wat volwassenere kleding. De maattabel is helaas anders en dat maakt het voor mij onwijs moeilijk om lekker te shoppen. Maar anders dan dat bevalt het mij verder prima. -edit- ik ben de laatste keer gewoon 2x zonder hem gegaan. Ronde 1 heb ik gewoon gekocht waarvan ik dacht dat hem wel zou passen en in een bepaalde maat meegenomen en ronde 2 ben ik de dingen die niet passen gaan ruilen. Dan ben je ook wel even bezig
Ik loop altijd gruwelend langs die winkel. Heb 2 keer geprobeerd im naar binnen te gaan; stond met 3 minuten weer buiten (Hoofddorp). Wàt een ongeorganiseerde puinhoop en wat een chaos... *gruwel*