Verhuizen, week ergens anders slapen en kat

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 1 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Goedemorgen!

Wij gaan in Oktober verhuizen en moeten de eerste week doorbrengen op een vakantiepark. Nu zit ik alleen met onze 2 katten. Ik mag ze mee nemen naar het vakantiepark, maar ik zou ze ook in het nieuwe huis kunnen laten in de garage voor 10 dagen. Uiteraard komen we dan elke dag eten geven, de bak doen en even aaien;). Ik twijfel een beetje waar ik goed aan doe. Wat zouden jullie doen? Een kattenpension heb ik overwogen maar dat vind ik te duur.

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Wij hebben de katten een week naar het pension gedaan tijdens de bezichtigingen bij de verkoop, en een lang weekend naar het pension tijdens de verhuizing.

De katten in de garage laten zou ik niet doen, lijkt me heel stressvol in een nieuwe ongeving zonder jullie. Plus de kans dat een kat ontsnapt als je de garagedeur opent. Een pension is inderdaad prijzig maar vergeleken bij de rest van de kosten bij een verhuizing stelt het niks voor

Huismuisie vindt dit leuk.
  3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Gewoon meenemen niet in de garage, lijkt me zeer stressvol..

bloem82 vindt dit leuk.
  4. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Dat ligt aan de katten. Wij hebben 2 katten en 1 er van zou ik meenemen naar het huisje en de ander zou gelukkiger zijn in de garage. Ik zou dus kijken naar de katten, vinden ze het fijn om bij jullie te zijn dan zou ik ze voor dat weekje mn, zijn het angstige katten (bij veranderingen) en kunnen ze goed alleen zijn dan zou ik ze in de garage laten.

5. Novi

Novi Niet meer actief

Ik zou juist voor de garage kiezen. Een verhuizing is stressvol. Nu hoeven ze maar 1 keer te verhuizen ipv eerst naar een pension of het vakantiehuis. Dan is het 2 keer stress voor ze.

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ja lastig. Het zijn 2 katten van 5 en 10, ze mogen elkaar niet zo maar accepteren elkaar wel. 1 is sowieso niet stressgevoelig, de ander wel meer. Ze kunnen wel goed alleen zijn want in vakanties zijn ze ook gewoon 2 weken alleen thuis, dan verzorgd familie ze 2x per dag.

7. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Dan zou ik doen wat voor jullie het makkelijkst is!

Deel Deze Pagina