Bruine afscheiding en corona

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mama285, Mar 27, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama285

Mama285 Actief lid

Jan 9, 2022
    112
    87
    28
    Female
    Hallo dames,

ik ben bijna 6 weken zwanger nog geen eerste echo gehad.

ik heb sinds 2 dagen zwaar corona te pakken en heel ziek ervan nu heb ik sinds gisteren verlies van bruine afscheiding. VK al gebeld die zegt geen zorgen maken is normaal.

eerlijk gezegd ben ik helemaal niet gerust gesteld. Heeft iemand dit ook gehad zit nu boven het ziek zijn enorm in de stress :(

2. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,069
    1,037
    113
    Female
    Het kan inderdaad onschuldig zijn. Als het niet doorzet zou ik mij geen zorgen maken verder, de focus leggen op goed voor jezelf zorgen en herstellen. Als het aanhoudt of erger wordt nog een keer de vk bellen. Denk niet dat het komt omdat je ziek bent hoor, is gewoon rotte timing.
    Heel veel sterkte en beterschap.

Mama285 likes this.
  3. Mama285

Mama285 Actief lid

Jan 9, 2022
    112
    87
    28
    Female

Dank je voor je bericht.
    Ik herken dit ook niet van mijn vorige zwangerschappen nooit gehad ook vind het echt vreselijk. Al mijn botten doen pijn en hele tijd transpireren en dan dit er nog bovenop….. bedankt iig voor je bericht

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,069
    1,037
    113
    Female
    #4 bubblybaby, Mar 27, 2022
    Last edited: Mar 27, 2022
    Ja ik ben rond de kerst (toen was ik ongeveer 10 weken zwanger) ook flink ziek geweest. Verhoging/koorts en zo. Ik doe geen pcr tests, blijf gewoon thuis, dus geen idee wat voor virus dat geweest is - maar ziek zijn als je zwanger bent is gewoon heel naar. Je gaat je gewoon meer zorgen maken. Ik had laatst ook een buikvirusje, 1 dag gelukkig maar. Maar het is gewoon niet fijn. Hopelijk knap je snel weer op!

Mama285 likes this.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,960
    15,002
    113
    Hier in alle zwangerschappen wel last van gehad. Ik testte ook laat dus heb meermaal staans schelden wanneer die menstruatie nou eens door kwam zetten ipv dit "wellisnietis" gedoe en zowat voor jan l.l met maandverband rondlopen (toch dat menstruatieondergoed moeten hebben...). Om met +-6 weken tot de conclusie te komen dat die menstruatie mogelijk nog wel ff kon duren.

Kan prima gewoon goed gaan. Als t mis gaat kan je er ook niks aan doen, hoe lullig dat ook is maar de "foutcontrole" is er niet voor niks. Mijn ervaring is dat dat ook wel wat meer rommel geeft, maar voorlopig kan het alle kanten uit en ben jij maar toeschouwer soort van.

Ukkepuk is t beste gebaat met een mama die zich weer fit voelt, dus eerst even aan jezelf denken, waar je wel invloed op hebt. Pak je rust, eet en drink goed en zoek een beetje zon op (met je armen vooral, nu je zwanger bent)

Mama285 likes this.
  6. Mama285

Mama285 Actief lid

Jan 9, 2022
    112
    87
    28
    Female

Dank je wel voor je bericht probeer ook echt me zelf te laten opknappen zit ook midden in een verbouwing/ verhuizing en merk dat me lichaam echt op is. Ik ga zo even in de tuin zitten ik heb een vroege echo kunnen regelen voor morgen ondanks dat ik weet dat je geen hartje kan zien is het wel fijn even een echo te hebben

bedankt voor je tips

Vero0504 likes this.
  7. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,069
    1,037
    113
    Female
    Hoe gaat het nu?

Mama285 likes this.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Het allerbeste - en dat is heel makkelijke praten - is rust rust rust je lichaam en geest de tijd geven om te helen. Letterlijk. Kan best even duren, sta niet gek te kijken als je zeker 2 weken nodig hebt om je ook maar een klein beetje fitter te vielen

Mama285 likes this.
  9. Mama285

Mama285 Actief lid

Jan 9, 2022
    112
    87
    28
    Female

Superlief van je! Heb al 2 echos gehad baby maakt het goed wel heeft corona mijn conditie achteruit gebracht maar ik knap al een beetje op lief dat je ernaar vraagt

bubblybaby likes this.
  10. Mama285

Mama285 Actief lid

Jan 9, 2022
    112
    87
    28
    Female

Hi Nina dankje wel.

ik probeer het al is het lastig met een baan en 2 kindjes het gaat gelukkig iets beter

Share This Page