ik voel niets meer!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rachelle, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachelle

rachelle Lid

4 jul 2006
    65
    0
    0
    hallo allemaal,

:( ik ben zo onzeker, de afgelopen 14 dagen heb ik best wat steken gehad in mijn onderbuik, de hele dag door!! eerst twijfelde ik of dat wel goed was, maar later hoorde ik ook van de vk dat dat heel normaal was (bandenpijn of iets dergelijks!). nu sinds een dag of twee voel ik weinig tot niets meer, ook ben ik niet misselijk en al die andere bekende kwaaltjes, zou ik nog wel zwanger zijn? zou het wel goed zijn? ik heb geen bloedverlies gehad, maar ben hier wel bang voor en alert op!
    zijn er meedere die zo twijfelen, hoort dat er gewoon bij???
    mijn onderbuik zet zich vooral 's avonds wel een beetje op en ik heb ook het idee dat mijn borsten wat zwaarder worden! help, ik voel me zo'n zeur :( !
    ik hoop alleen dat alles goed gaat, want ik droom alleen nog maar over dit kleine wondertje dat als alles goed gaat in maart in mijn armen ligt!!!!

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ben blij dat je niets voelt.. menigeen zou met je willen ruilen!
    Je hoeft nl niet perse last van kwaaltjes te hebben !
    het is absoluut geen teken dat er iets niet goed zou zijn met je kindje! geniet van je zwangerschap!!

3. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb zelf in het begin ook geen kwaaltjes gehad...moet zeggen daar ben ik achteraf enorm blij voor! Die komen aan het einde nog genoeg hahaha
    Zou zeggen geniet er lekker van :)

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik zou me niet te veel zorgen maken. Blijf je dat nou wel doen, dan kan je je vraag hier of bij je eigen verloskundige stellen. Maar nogmaals: maak je niet teveel zorgen.

5. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ik heb ook nergens last van gehad, naast de steken de eerste paar weken. Op een gegeven moment hoop je gewoon dat je misselijk wordt of zo, zodat je tenminste echt merkt dat je zwanger bent... Probeer te relaxen, wat er ook gebeurt je hebt het toch niet zelf in de hand dus laat maar komen wat er komen gaat (haha, alsof ik daar zo goed in ben... :( )

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wees blij dat je geen kwaaltjes hebt, er zullen veel willen ruilen.
    De onzekerheid hoort erbij hoor, ik had dat ook heel erg.
    Straks als je de eerste echo hebt gehad komt het besef wel.
    Succes!!!!

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Rachelle !

Ik kan me voorstellen dat je je wel eens zorgen maakt. Er gebeurt zo ontzettend veel in je lichaam en eigenlijk is het dan ook wel een beetje vreemd dat je daar zo weinig van merkt. Hier was dat precies zo.

Ik ben geen dag misselijk geweest, helemaal geen andere kwaaltjes ook gehad. Ik was wel heel erg moe in het begin en dat ging na week 11 weer langzaam over.

Heb je al een afspraak gemaakt bij de VK ? Als je dan je kleintje op de echo ziet, helemaal druk in beweging, dat is een hele geruststelling !

Geniet maar van je zwangerschap !

Groetjes,
    Nikki F

8. rachelle

rachelle Lid

4 jul 2006
    65
    0
    0
    bedankt allemaal voor de geruststellende berichtjes!!
    7 augustus moet ik voor het eerst naar de verloskundige dat vind ik erg spannend! het zijn dan nog maar vier wreken, maar die duren érg lang!!
    ik moet inderdaad wat meer genieten, dat doe ik ook wel, maar toch maak je je zorgen, mede doordat je idd nog niet beseft dat er daadwerkelijk iets in mij groeit, maar dat besef hoop ik idd te krijgen na de echo!!
    bedankt allemaal!
    groetjes,
    rachelle

9. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb ook totaal geen kwalen gehad
    in het begin inderdaad steken in mijn buik,maar nu helemaal niks meer
    ben alleen wel heeeel erg moe

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    hai rachelle,

ik herken je verhaal hoor, ik voelde ook niets, af en toe wat moe, soms een steekje, maar verder niets noemenswaardig. vooral voor de eerste echo heb ik me ontzettend zorgen gemaakt. Vooral omdat ik ook de verhalen hier op het forum las over wat er allemaal niet goed kon gaan. Daar heb ik mezelf best een beetje gek mee gemaakt!! (stom stom stom!)
    Nu ben ik al weer 15 weken zwanger en heb al twee super mooie echo's gehad! ( en nog steeds nergens last van, dus begin mezelf zolangzamerhand erg gelukkig te prijzen!! pfff moet je toch voorstellen....alle maanden misselijk...lijkt me ook geen pretje!!)
    Probeer alvast te gaan genieten....

gr. debby

Ennuh......veel plezier met je 1e echo!!

11. mieke

mieke Bekend lid

hey rachelle
    ik snap helemaal wat je bedoelt
    bij mij is het het zelfde in t begin ook best veel
    steekjes enzo
    en nu niet meer
    ik probeer me er niet te druk over te maken
    en positief te blijven denken
    dat kan alleen maar beter zijn dan stressen
    ook al is t moeilijk

liefs mieke

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    En of ik het herken!

Maar ik denk dat er maar weinig zwangeren zijn die niet onzeker zijn!
    Had ik het net een beetje in mijn systeem dat dit wel een blijvertje is, droom ik vanacht dat ik toch vloeide...
    Ben ik daar weer een beetje te veel mee bezig...
    Ik denk inderdaad als je je kleine op een echo heb gezien of in ieder geval het hartje heb gehoord,
    dat je je en stuk zekerder voelt dat er ECHT wat in je buik zit!

Probeer er verder van te genieten!

13. Annelies

Annelies Niet meer actief

jep, helemaal herkenbaar hoor. ik heb ook geen last van kwaaltjes. ik ben ook echt blij dat ik 20 juli een echo krijg en eindelijk een duidelijke bevestiging zal krijgen.

14. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Allereerst:van harte gefeliciteerd :)
    Je verhaal is erg herkenbaar. :)
    Ik heb hier ook al eens wat over geschreven. Ik heb dus ook bijna geen kwaaltjes. Begin nu wat moeier te worden, wat zwaardere borsten en vooral s'avonds een behoorlijk opgezette buik.Donderdag krijgen we gelukkig weer een echo. Is wel fijn zo'n bevestiging :oops: Doe rustig aan en probeer vooral te genieten ;)
    Liefs, mussie

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Geniet van de tijd zonder kwaaltjes!!!!
    Je mag wel met mij ruilen hoor, als je misselijk wilt zijn.. alleen denk ik dat je daar na een dag wel spijt van krijgt.
    En dat je een opgezette buik krijgt en dat je borsten groeien zijn ook "kwaaltjes hoor"!!!! (alleen wat minder vervelende kwaaltjes :) )

Groetjes Daphne

16. Niet meer actief

hier ook zeer weinig kwaaltjes, en als er dan toch iets was waarvan ik DACHT dat het misschien aan de zwangerschap zou kunnen liggen, is het nu toch weer weg :rolleyes:
    Heb overmorgen m'n tweede echo... en als alles dan goed is gaan we het eindelijk, eindelijk aan iedereen vertellen :D

17. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat bedoelde ik dus ook ;)

18. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oh ja die borsten!!!!!!! dat was ik ff vergeten...........pffffffff
    Hoe groot worden die eigenlijk?? vind het nu al bijna ..te..

19. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou van mij krijgen ze nog wel even de ruimte hoor, er kan nog wel wat bij :) :) :)

20. rachelle

rachelle Lid

4 jul 2006
    65
    0
    0
    fijn dat er mensen zijn die ook die onzekerheid voelen en nee ik wil echt niet ruilen als blijkt dat alles goed gaat met mijn zwangerschap ik moet meer genieten etc. maar is gewoon nog zo onwerkelijk daarom leef ik ook zo uit naar 7 aug. mijn eerste echo 's avonds, dan kunnen wij het ook eindelijk vertellen als alles goed is!! die echo is inderdaad de bevestiging die je nodig hebt als je niet van die typische (vervelende) zwangerschapskwaaltjes hebt.
    en trouwens, ik weet niet meer wie het hierboven schreef, maar ook ik droom over/ heb angst voor wakker worden met bloedverlies. ik moet die slechte berichtjes op deze site niet lezen, want dan maak ik mezelf helemaal gek!!
    maar ja voor de rest is alles goed en ben ik heel gelukkig met onze zwangerschap!!!!
    ben ook blij mijn man morgen weer te zien, hij is een week lang voor zijn werk weggeweest, dan kan ik eindelijk weer alles met hem delen en hoef ik jullie niet tot last te zijn met al mijn onzekerheden, excuses daarvoor alsnog!! :oops:

Deel Deze Pagina