cambridge dieet of Dez dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Wie heeft er ervaring met het cambridge dieet of Dez dieet zijn alle twee een dieet met shakes (of reepjes of soep). Ik heb een maagband maar ben er helemaal niet mee afgevallen afgelopen weken flink ziek geweest en toen wel 10 kilo afgevallen maar dat was ook niet niks. Nu vraag ik me af of jullie ervaring hebben met 1 van de twee dieten?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

niet specifiek met die dieten. alleen mijn nicht heeft onder doktersbegeleiding een shakes dieet gedaan en was er tientallen kilo's me afgevallen. helaas toen ze weer ging opbouwen kwam ze alles plus extra weer aan, nu kan ze niet meer lopen vanwege haar extreme overgewicht.

dieten met shakes en repen zijn mijn inziens geen goed idee.

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    oei dat is ook niet best. Ik had het ook aan mijn chirurg gevraagd en die zei ook dat het een heel slim idee was om ook de shakes te gebruiken. Maar nu je dit zegt. Heeft ze wel erg goed opgelet nadat ze was afgevallen?

Alleen wat ik dus niet snap bij mij zit mijn maagband niet goed en alles wat ik eet komt in mijn slokdarm begin maag vast te zitten en komt er dus weer uit zonder mijn maag ion te gaan. Maar als nog val ik niet af??? dus vraag me af of dioe shakes wel nut hebben de chirurg zei van wel maar??? bij mij moeten er ook echt tientallen kilos af :(

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ze had wel goed opgelet want het opbouwen ging ook onder begeleiding.

ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou zit maar misschien is een chirurg niet de goede persoon om zo'n dieet te adviseren, kan me niet voorstellen dat hij daar mee vanaf weet dan bijv. een dieetist o.i.d.

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Loop je zelf niet bij een dietist? Ik zou het wel raar vinden als iemand een maagband krijgt maar dan geen dietistische begeleiding:(

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    nee ik loop niet bij een dietist. Maar 1x geweest en dat moest net na de operatie daarna geen gesprek meer gehad?

7. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik ben 38kilo afgevallen met cambridge in 11wkn,
    het is misshien nie het beste dieet, maar t werkt wel,

groetjes

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wow dat is veel en snel......

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dat is 3-4 kilo in een week!:$ Lijkt me overigens niet heel erg gezond en de kilo's vliegen er dubbel zo hard weer aan, ben ik bang... Als je blijvend wilt afvallen, mag je hooguit 1 kg per week kwijt raken.

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    mijn schoonmoeder heeft aan het cambridge dieet gedaan, precies in de tijd dat ik sonja bakker dieet heb gevolgd.

Ik viel in 12 weken 18 kilo af met gevarieerd en gezond eten..
    Mijn schoonmoeder ongeveer 23 kilo met 2 weken extra, dus 14 weken.

Ik ben nu bijna 3 jaar op dit gewicht. Mijn schoonmoeder ook, maar bij haar komt het omdat ze door het dieet (door arts bevestigd) haar darmen en galblaas (-> die is nu ook erdoor verwijdert) helemaal in disbalans zijn. na een maaltijd zit mijn schoonmoeder na max 10 minuten al op de wc, als ze niet de medicijnen zou slikken die ze nu heeft.

Ken ook positieve verhalen over cambridge, maar ik zou zeggen, pas er wel mee op!

Succes

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ben met cambridge dieet in zes tot zeven weken 20 kilo afgevallen en ga na de vakantie weer beginnen. Het is een super dieet, maar wel erg zwaar. ik ben ook nog niks aangekomen terwijk ik helemaal niet op let wat ik eet. ik eet alles wat ik wil

12. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    Kun je die cambridge dieet gewoon bij drogist kopen? etos, kruidvat?

13. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik weet dat dit niet je vraag is maar als ik jou was zou ik gewoon bij je huisarts een verwijzing voor een dietist vragen. Ik weet zeker dat je daar recht op hebt en je krijgt 4 uur vergoed. Het zou mooi zijn als je iemand kan vinden die ervaring heeft in het begeleiden van mensen met een maagbandje. Zij kan samen met jou een dieet opstellen dat helemaal voor jou gemaakt is.

Deel Deze Pagina