Wat denken jullie?? Eisprong??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Puk19854, May 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Puk19854

Puk19854 Lid

May 16, 2011
    88
    0
    0
    Hoi Dames

Ik zit nog niet zo lang op het forum, maar heb een vraag over wat jullie denken.

Mijn eerste cyclus was 30 dagen na het stoppen met de pil.
    De cyclus erna was 32 dagen.
    Nu had ik gisteren avond steken in mijn buik en daarna geklust, you never know haha.
    Maar dat was dus op dag 14 van mijn cyclus.
    Wat denken jullie???
    Eisprong misschien??
    Terwijl ik die steken had zijn we nog wel wezen klussen.
    Vanmorgen nergens geen last meer van.

Alvast bedankt!!!!
    Groetjessssss

2. Esmaraldaa

May 5, 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi !
    Ik had ook steken in mijn buik net als menstruatie alleen dan echt lichtje vorm ik heb daar 5dagen last van gehad.
    En ik dacht dat kan niet van mijn menstruatie afkomen. Was er net 2 dagen vanaf.
    Maar dat bleek dus mijn eisprong te zijn. Meeste vrouwen zeggen dat ze hem echt voelen springen. Ik heb dat zelf niet gevoeld.
    Ik ben eind maart gestopt met de pil. En had eerst een cyclus van 20 dagen en toen 24 dagen en als ik deze maand uit moet gaan van mijn eisprong dan weet ik dat dus niet omdat ik er 5dagen last van had en niet weet wanneer die gesprongen is.

& nu is het afwachten. En het kan dus zijn als jij je eisprong op dag 14 heb gehad dat je over 14 dagen kan testen of je krijgt je menstruatie. En dat is het rottige aan onregelmatig zijn na stoppen met de pil. Je weet niet wat je cyclus is.

3. Puk19854

Puk19854 Lid

May 16, 2011
    88
    0
    0
    Hoi Esmeralda

Bedankt voor je reactie.
    Inderdaad onregelmatig is waardeloos, maar ik vind het op zich nog wel regelmatig... 30-32.
    Ik ben ook in maart gestopt met de pil.
    Kan er dus nog niet heel veel van zeggen.

Ik heb hem inderdaad ook niet voelen springen.
    Maar mijn idee is ook dat dat mijn eisprong was.
    Nu maar afwachten inderdaad.

Groetjessss

Share This Page