Dag dames Ik wil graag een eigen site gaan maken, maar ik heb geen idee waar ik dat het best/makkelijkst/mooist kan doen? Zijn hier dames die een eigen site hebben en misschien tips hebben om mij op weg te helpen??
Ik heb ook een knutselblog. Ik heb hem via blogspot. Maar ik weet niet waar je het precies voor wilt gebruiken?
Ik heb ook een blog (zie handtekening) bij Wordpress. Vind ik zelf erg fijn werken. Wat is het doel van je site?
Ik wil graag een site maken waar ik foto's en informatie kan plaatsen over t-shirtjes die ik versier. En ik zou graag via die site de mogelijkheid hebben dat geïnteresseerden mij kunnen mailen en een shirtje kunnen bestellen.. Is het ingewikkeld om een blog te maken?
Nee hoor, helemaal niet ingewikkeld. Ik ben een sukkel, en dit is mijn blog (haal hem straks weg hoor, mijn naam staat ook ergens)
Wij hebben een eigen site, al ligt die nu een beetje stil de laatste tijd. En ja die heeft manlief zelf gemaakt, hij werkt bij een hostingbedrijf ehm kijk eens hier of je daar wat mee kan, succes! ook met de shirts, ze zijn erg mooi!
Wij hebben twee site's (zakelijke) gemaakt met Easyweb en de hosting bij BlueYellow (betaald). Voor school maakt mijn dochter een website bij webklik.nl (gratis) Dat ziet er ook best wel handig uit en het lukt haar ook best aardig.
2 x weblog via wordpress, eigen site pasgeleden in HTML opgebouwd (had er cursus voor en moest daar toch iets maken ik heb ergens een forum draaien en dan ben ik nu bezig om een webshop op te zetten... Voor het doel waarvoor jij je site wil is het denk ik het makkelijkste om een blog te maken (weblog of wordpress of dergelijke). Wellicht uitgebreid met nog een fotosite waarbij je alle foto's kunt zetten zodat je dat in een overzicht hebt. Het prettigste van wordpress is dat het gratig is. Je kan er dus heel leuk mee spelen. Mocht het eenmaal goed is, kun je het eventueel heel makkelijk exporteren naar aan andere site. Indien je je eigen URL wil zoek dan naar een goede hoster die ook wordpress ondersteund. Mocht je nog meer vragen hebben, hoor ik het wel.
Wij hebben een eigen website voor ivm onze honden en kennel (fokken zo nu en dan een nestje) Wij maken/updaten de site al jaren via Frontpage (van Microsoft) Dat bevalt ons ook prima. Omdat het onder Microsoft "hangt" werkt veel hetzelfde als met word en excel. Dat scheelt een hoop zoeken en ergernis.
Jolize & Luara Dat zijn mijn dochters, de site's hebben ze van hun opa "gekregen" en ik maak deze. (ze willen nog wel eens veranderen haha) Ohw en ik maak deze in webpagemaker. Echt een programma'tje voor dummies
Ik heb geprobeerd er een te maken, maar snap niet hoe je nieuwe kopjes aan kunt maken haha.. Kom niet verder dan de standaard homepage
zoek via google eens op css templates, kant en klare websites. je moet alleen wat kennis hebben van html en css om de codes/inhoud/stijl aan te passen. ik werk met notepad (crimson editor geeft verschillende codes in verschillende kleuren) en met een ftp programma (leech ftp vind ik erg handig) om het op de server te zetten.