Mijn partner vind dat ik de laatste tijd weinig affectie toon, dat kan wel kloppen. Want ik zit niet zo lekker in mijn vel. Nu ben ik nieuwsgierig hoe jullie affectie tonen
Vrij lijfelijk.. En door te zeggen dat ik van hem houd.. Hij is minder lijfelijk en dan zit het meer in wat hij doet en zegt.. Of een gekke knipoog, speciale glimlach..
Aanrakingen, lieve woordjes, lieve berichtjes, stiekeme boodschapbriefjes... soms is een blik al genoeg!
Veel aanrakingen, tegen hem aan zitten, langs lopen als hij in de shop bezig is. Af en toe een dirty appje
Kus geven, kroelen, zeggen dat ik van hem hou. En altijd voor het slapen gaan even lekker bij elkaar liggen (en dat ook zonder dat er meer van hoef te komen). Daarnaast ook in de kleine dingen; zijn favo snoepjes mee nemen uit de winkel, dat jurkje dat hij zo mooi vind dragen als we uit eten gaan etc etc
Kusjes, knuffels, gewoon even aanraken als ik langs hem loop, tegen hem aanzitten op de bank, en heel vaak gewoon even een appje met een hartje.
Ik maakte altijd doodsaaie stamppot voor hem. En hij begon te katten dat ik niet kan koken. En toen begon ik echt authentiek Indonesisch te koken. En nu houdt hij van mij meer en meer.
- Zeggen dat ik het fijn vind als hij iets voor me gedaan heeft. (bv. was ophangen, drinken pakken). - Standaard een kus als hij of ik thuis kom. Voor mij hoeft het niet, maar ik weet dat hij daar waarde aan hecht. - En als ik op de bank lig, doet het ook al veel als ik met mijn hoofd naar hem toe lig i.p.v. met mijn voeten. Dit zijn toch wel dingen die ik nu automatisch doe, maar als ik niet goed in mijn vel zit bedenk ik me deze dingen. Ze zijn namelijk heel simpel en het doet zo veel Vraag hem anders eens wat hij zou willen dat je doet. Als het iets redelijks is, zou je dat kunnen doen. @Mompelientje: Liefde gaat nog altijd door de maag!
Dit! En verder veel praten/vragen/aandacht geven in de zin van er voor hem zijn. Mede zorgen dat hij zich prettig voelt door bijvoorbeeld lekker te koken of iets te doen wat hij net iets leuker vindt dan ik.
Haha mijn vriend vindt me soms irritant omdat ik plakkerig en klef ben. Ik hou echt van knuffelen. Hij zegt trouwens wel dat ik klef ben, maar 's nachts kan ie niet zonder mij slapen. Ik kan dan niet even opblijven zonder gezeur dat ik ook moet komen slapen
Even aanraken als ik langs loop, kusjes op zijn voorhoofd als ik langs ga, kusjes op zijn mond als ik daar zin in heb, knuffels, lekker tegen hem aan hangen, hand vast houden over straat, even over zijn billen strijken in het voorbij gaan. Een knipoog als ik niet bij hem sta of een lieve lach. berichtjes de hele dag door, en vaak dat ik van hem hou. Of zijn lievelings maaltijd koken, oh dan smelt hij helemaal
de standaard kusjes, knuffels, bilkneepjes etc. en ik vertel hem regelmatig dat ik hem nog een ontzettend lekkerding vind, ik hem zo lief vind, hij een goede vader is etc. etc oh en als ik niet lekker in mn vel zit probeer ik het juist te doen, want als ik laat zien dat ik van hem hou gaat hij veel meer voor me zorgen.. me vertroetelen enzo
Ik trek me dan juist meer terug. Misschien zou ik dat niet moeten doen. Dan ga ik misschien ook beter in mijn vel zitten
Kusje, kroel geven, aanraken in het voorbijgaan, dat soort dingen. Als ik me fysiek niet goed voel (zoals nu door het zwanger zijn) wel wat minder overigens, maar daar heeft hij wel begrip voor.
Ik heb echt van die liefdesaanvallen. Ken je dat? Dat je iemand wil fijnknijpen zoooo lief? Nou dat kan bij hem dus. Ik pers hem dan helemaal fijn. Het begint altijd met: Onee ik heb het weeeeer!!! Ik heb het bij m'n dochter ook alleen dat vind ik een beetje zielig. Verder kusjes geven, knuffelen, altijd tegen hem aan op de bank etc. Als ik niet lekker in m 'n vel zit dan is het wel minder. Dan heb ik op de bank bv alleen m'n voeten tegen hem aan hahahah. Soms is het hier dus ook minder. Meestal lost hij dat op door mij te gaan knuffelen.