Hoi allemaal, Mijn mannetje kan al enige tijd achteruit schuiven op zijn buik. Hij begint nu in de gaten te krijgen dat hij ook vooruit kan. Hij doet zijn benen echt in de goede positie, maar glijdt weg op de vloer. Wij hebben een houten vloer. In de box kan hij vooruit, maar na 1 keer afzetten komt hij de spijlen al tegen. Nu heb ik van die foam puzzelstukken gekocht, maar ook daar glijdt hij op weg. Ik doe zijn sokken en vaak ook zijn broek uit. Iemand tips op wat voor ondergrond ik hem kan leggen zodat hij niet weg glijdt?
Ik las ondergoed haha, denk al wat een rare vraag zo'n speelmat met van die wegen erop? (enig idee wat ik bedoel?) Later ook nog leuk om mee te spelen.
Idd, een stuk vloerbedekking/ tapijt of speelkleed. Wachten tot het warmer wordt en dan op het gras kan ook.
Mijn kleintje kon het wel als hij blote benen had maar het was voor hem wel vermoeiend vanwege het glijden. Op van die foamtegels ging t hier wel beter. Inmiddels heeft hij het kruipen gelaten voor wat het is en tijgert nu.. Dat gaat ideaal op een gladde vloer
Gewoon zo laten leert hij ook zijn spieren te gebruiken. Hij zal toch niet op een kleed blijven. En overaal heen kunen gaan en moeilijke dingen veroveren is alleen maar goed. Met optrekken indd oppasen maar hier gewoon bambino sokjes en houtrn vloer gaat goed met kruipen en opstaan/lopen. Tijgeren deed ze nooit maat vrindje van haar wel en dat gaat ook goed op houten vloer. Het duurt paar dagen of week dat hij leert meer grip hebben maar daarna zal het gewoon goed gaan
Nee, als hij het een keer kan zal hij niet op het kleed blijven, maar om het net even onder de knie te krijgen is een stuk vloerbedekking oid net wat prettiger dan een gladde vloer. En ts vroeg wat zij er onder kan leggen zodat haar zoontje niet glijdt...
Mijn zoontje gaat er gewoon flexibel mee om, wij hebben hout dus tijgert hij is de slaapkamer en bij mijn ouders is er tapijt en kruipt hij.. zo jong en al aanpassen.
Zojuist heeft hij flink zijn best gedaan op de puzzelstukken en hij had al wat meer grip. Ik denk dat dit niet lang meer gaat duren. Zo mooi om te zien hoe hij zijn best doet Haha, natuurlijk blijft hij niet op het kleed, dat hoeft ook niet. Lijkt me geweldig als hij hier rond tijgert/kruipt. Zullen de honden en katten ook blij mee zijn
De oudste leerde het hier supersnel op vloerbedekking, maar nu met laminaat konden de middelste en jongste het ook vrij vlot hoor. Ze gleden soms wat weg, maar kwestie van oefenen oefenen oefenen.