Verhuizen?

Discussie in 'De lounge' gestart door xprincess, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Het was niet vervelend bedoeld hoor, maar als je zwanger bent, zul je ook last hebben van hormonen, plus misschien wel misselijkheid, bandenpijn, vermoeidheid.. Dus dan is verhuizen ook niet fijn. Ik snap dat je er tegenop ziet, maar ik denk dat je zo'n verhuizing het beste maar over je heen kunt laten komen. Het is veel werk, maar dat is maar even.

2. minon

minon Niet meer actief

#22 minon, 10 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2014
    Er zijn toch ook een hoop mensen die voor behandelingen naar Duitsland gaan? Die moeten toch ook een stuk rijden of denk ik nu krom? Ik de k dat er altijd wel iets is waardoor verhuizen niet uitkomt.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik snap dat het lastig is maar eigenlijk is de keus erg makkelijk.

Je man moet elke dag naar Arnhem. Je moet niet elke dag naar het ziekenhuis, toch? Dus voor het aantal keer dat je naar het Flevoziekenhuis moet kan je heen en weer rijden, het is een uur.

4. winnietje

winnietje Niet meer actief

Ik zeg kom maar in deze buurt wonen ;) Al zal ik persoonlijk niet voor huren in Arnhem gaan. Veel te duur haha. Ik woon zelf in Duiven en voor het bedrag wat je maandelijks aan huur betaald kun je in Duiven een 1 gezinswoning van betalen. Wbt de reistijd zou ik gewoon verhuizen. Hoevaak moet je daadwerkelijk in het ziekenhuis zijn? En wat als je blijkt zwanger te zijn straks. Dan zwanger en toch verhuizen? Persoonlijk zou ik het liefste alles voor mijn zwangerschap gedaan willen hebben...

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wel mee eens en nu heb je vrij vivare kans op een huis. Maar stel dat je dit afslaat dan heb je kans dat je weer maanden moet wachten. En misschien wel heel lang stel dat je dan zwanger raak en je moet wachten en als je hoog zwanger bent pas weer een huis mogelijkheid krijgt. Dan zit je straks met een pasgeboren baby tussen de dozen.

Ik zou trouwens ook niet in de stad gaan wonen maar ik zou een dorp eromheen kiezen. Maargoed ik heb niets met Arnhem

6. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

#26 LoveAim, 10 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2014
    Hier ben ik het wel mee eens.
    En ja, ik heb zelf ook icsi behandelingen achter de rug, waarvan de laatste zelfs in België. In 2015 gaan we opnieuw het icsi traject in - in België - en wellicht gaan we dat jaar ook nog verhuizen (als alles mee zit). Wij wonen trouwens ook redelijk in de buurt van Almere. ;)

Ik zou juist nu je nog niet zwanger bent de verhuizing gaan regelen. Het is inderdaad een 'gedoe' met het ziekenhuis. En ik snap helemaal dat je daar tegenop ziet, ik heb dat nu ook al een beetje met op en neer rijden naar België straks plus combineren met werk en opvang regelen voor een peuter, die niet mee kan - maar toch hoop ik dat we in deze periode ook nog kunnen verhuizen, want ik denk toch dat dit beter te combineren is dan een vergevorderde zwangerschap of een baby met een verhuizing. Nu ben je nog 'vrij' om te gaan en staan waar je wilt en dan zou ik de reis naar het ziekenhuis toch maar voor lief nemen (mits je niet van ziekenhuis wilt veranderen). Als het goed is gaat en om twee of drie afspraken per week tijdens een tijdbestek van 2-4 weken. Dan misschien even een maandje rust (dat heb je op zich zelf in de hand of je dat wilt). Ik denk dat het best te doen is als je het zo bekijkt, maar je moet er zeker wat voor over hebben.

7. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim

We kijken inderdaad ook in de dorpen eromheen (rheden,dieren,velp).
    Ben helemaal verliefd op Dieren (daar staat het huis waar we 2e op zijn geworden ook)
    Is ook inderdaad zo beter alles geregeld voor er een kleintje is :D

8. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Bedankt voor al jullie reactie's :D
    Manlief en ik hebben het er nog is uitgebreid over gehad ook over mijn gestress (ben een stress kip haha)
    We gaan verhuizen zodra het kan (dus zodra we 1e op een huis staan).
    We wachten hier ook al zolang op dus afslaan willen we beiden eigenlijk niet.
    Familie is ook helemaal positief en hebben allemaal aangegeven waar ze kunnen te helpen als het eenmaal zover is wat ik heel fijn vindt :D
    We hopen vandaag te horen of we het huis krijgen (ga zo weer bellen met woningbouw).
    Het zal druk worden maar ik ben dit huis waar we nu wonen zat het is tijd voor een nieuwe plek voor ons :D

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zie dat je het al erover gehad hebt, maar ik zou ook kiezen voor nu verhuizen als je de mogelijkheid krijgt..

Ik heb ook een ICSI-behandeling gehad, maar gelukkig helemaal geen last gehad van de hormonen, dat kan dus ook ;) Even als tegenhanger van de horrorverhalen die je vaak leest..

Gaat vast helemaal goedkomen, zeker als je familie ook nog kan helpen..

Hopelijk staan jullie snel op 1 voor een huisje en gaat alles goed met de ICSI-behandeling!

Deel Deze Pagina