Schoonzus met een buitenbarmoedelijke zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by tataar, Jul 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik hoor net dat me schoon zus met spoed is op genomen in het ziekenhuis.
    Ze heeft waarschijnlijk een buitbarmoedelijke zwangerschap.
    Zeker weten doe ik het nog niet ik hoop het niet voor haar.
    Want ze heeft ook een half jaar geleden een mk gehad.

Ik moest het ff kwijt ik vind het zo erg voor haar.
    Zeker ook omdat ze weet dat ik zwanger ben is het voor haar nog moeilijker.

Gr

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    ha bah wat een narigheid , hoop dat het niet het geval is ! in ieder geval veel sterkte !

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,355
    0
    0
    Wat erg zeg! Hoop inderdaad dat het uiteindelijk niet het geval blijkt te zijn. Sterkte!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Och wat kl*te zeg! Heel veel sterkte voor haar!

5. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Gelukkig is het niet het geval.
    Het is een blindendarm ontsteking.
    Niet dat je daar beter van wordt.
    Maar gelukkig geen buitenbaarmoedlijke zwangerschap. Want heb gelezen dat je daar onvruchtbaar van kan worden.

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

gelukkig zeg.
    Beter nieuws!
    Maarre hoe komen ze er achter dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is?

7. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Het blijk zo te zijn dat er 12% kans is dat vrouwen het kunnen krijgen.

Gr Tam

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh wat naar zeg! Maar is ze hierbij nog wel zwanger of ook niet?

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    dat vraag ik me ook af...

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Waar heb je dat gelezen? Ik heb vorig jaar een EUG (bbm zw.) gehad, maar wat hierboven staat, klopt niet.

Sterkte met de blinde darm van je schoonzus.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    sorry van een BBZ kan je niet onvruchtbaar worden heb er zelf ook 1 gehad geopereerd op 13 februari 2008.
    als je een eileider of eierstok mist heb je er altijd van beide nog 1.

dus ben het met Janny Jansen eens

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dat klopt! Maar zelfs met een operatie (vaak keizersnede) aan een EUG hoef je nog niet perse een eierstok kwijt te raken. Ze konden die van mij sparen.

@Bengeltje, heb je ook een keizersnee gekregen? En jij bent ook weer vlot zwanger geraakt! (zeggen ze van mij ook...) Gefeliciteerd daarmee! Hoeveel weken was jij zwanger toen je geopereerd werd?

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    nog niet zo ver 7 en halve week was ik ze hebben mijn eileider ook kunnen sparen bij mij zat het aan de buitenkant van me eileider en ik heb ze beide nog 13 februari geopereerd en 5 weken later 22 maart ongesteld toen gingen we ervoor zou dus 20 april ongesteld moeten worden maar ik ging nergens vanuit omdat ik nergens last van had maar was die dag bij me ouders en kreeg ineens zere borsten en heb de 23ste pas getest ging nergens van uit. en voor me gevoel duurde die test echt lang mja was een cb digitaal en er stond ineens zwanger op dus ik was wel blij ook bang gyn gebelt en moest bloedprikken door eerdere Mk en bbz dan en die was bij 4 week en 3 dagen al 1827 en bij 6 weken en 2dagen 27000 of wat meer weet nie meer precies was super dus met 6 week en 3 dagen echo gehad en alles was goed met knipperend hartje. ik heb 3 litekens er aan overgehouden aan de operatie.

hoever was jij dan ? overigens jij ook gefeliciteerd.
    tot nu toe gaat alles goed hier

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoe het bij mij ging is een heel lang verhaal eigenlijk. Ik was of 8 of 12 weken zwanger, dat konden ze niet zeker zeggen en ik wist het ook niet door een onregelmatige cyclus.
    Ze hebben mij moeten operen met een keizersnee omdat ik al veel littekenweefsel in mijn buikstreek had. Als complicatie op deze operatie is er een vleesetende bacterie in de wond gekomen. Hierdoor hebben ze een gat in mijn buik moeten snijden van 2 melkpakken groot. Al met al heb ik een maand in het zh gelegen en heeft het herstel maanden geduurd.
    Wonder boven wonder was ik wel opeens eind febr. weer zwanger. Veel eerder dan de artsen hadden verwacht. We zijn er supergelukkig mee, want we waren al 3 jaar aan het proberen om een kindje te krijgen.
    Ook ik was in het begin bang dat het weer niet goed zou zijn. We durfden pas blij te zijn en te genieten na het zien van de eerste echo (8 weken), waarbij het hartje gelijk al kloppend te zien was.

Share This Page