Hallo. We zijn toe aan een nieuwe slaapkamer en willen nu graag een boxspring aanschaffen. Het liefst een hele combinatie met hoofdbord topmatras etc. Ik weet dat ze bij Leenbakker verkocht worden maar die bij ons in de buurt heeft er maar eentje staan. Dus valt er weinig te vergelijken. Bij Wehkamp en Neckerman ook maar zie het niet zitten om zoiets online te kopen. Wie heeft er nog een adres waar we even kunnen kijken. Ons budget is tot 1000 euro voor een hele combinatie.
wij hebben hem bij beterbed vandaan.. maar we waren wel iets meer kwijt dan 1000 euro, maar misschien dat ze nog een leuke aanbieding hebben ofzo!
ikea! denk dat het anders heel moeilijk wordt onder de 1000 euro. Zie ze trouwens ook wel eens staan op wehkamp
Die van ons komt ook bij beterbed vandaan. Hebben vaak leuke acties echter onder de 1000 euro? Weet ik niet..
Die van ons hebben we bij een soort van outlet vandaan, maar was nog steeds duurder dan 1000 euro. Winkel was in R'dam, maar is helaas opgedoekt.
wij hebben een hele mooie en hele fijne van haco. was in de aanbieding en koste 700 euro. is met hoofdbord matras sprei en kussentjes. ben er nog elke dag blij mee hij ligt zo heerlijk! en wat ook heerlijk is hij is zo lekker hoog! hoefde van de kraamzorg niet eens op klossen ideaal! www.haco.nu
die van ons komt van cosmos maar die was wel het dubbele. Bij leenbakker hebben ze er volgens mij maar 1 maar ik heb daar niet zulke goede dingen over gehoord. Die van Ikea schijnt wel heel goed te zijn. Geen idee wat ie kost.