Hoi meiden, Mijn beste vriendin is bijna uitgerekend en ik wil zo langzamerhand wat leuke cadeautjes gaan verzamelen voor de kraammand. Mijn idee was om voor elke dag een klein cadeautje te geven (voor 10 dagen bijvoorbeeld???), en dan bijv. 1 voor haar en eentje voor de baby. Vind het ook wel leuk om er iets voor haar vriend tussen te stoppen. Hebben jullie leuke ideetjes. Het gehele pakket mag. max EUR 100,- kosten, ik weet niet of ze een jongen of een meisje krijgt.... Ideeën zijn erg welkom!!!! Thanks!
voor de vader: flesje wijn/bier - papa bier/wijn voor moeder: verwenpakketje douche voor de kleine: zoveel! sokjes, leesboekje (nijntje oid), leuk slabbertje, speelgoed etc, kleertjes
Hier in Friesland heb je us heit bier. Heit betekend papa. Ik weet niet of ze het bij jullie ook hebben??
Ongetwijfeld , zie weleens glazen o.i.d. met 'papa' erop enzo, dus dat vind ik idd wel een leuk idee . Meer is altijd welkom hoor meiden .
Ik ga het ook voor mijn zusje maken.. Wat ik er onderandere in ga doen.. Lief douchegel voor de baby en voor mijn zusje.. Mok voor de liefste papa en voor de liefste mama. Slabje Boxmobiel Doosje chocolade Flesjes bier. Douchegel voor de papa. Een setje voor de baby Afdruk setje voor de handjes of voetjes. Kookboek opperdepop. En nog wat andere kleine dingetjes om de mand te vullen
opperdepop is idd een erg goed idee. Thanks. Het setje LIEF! heb ik al van haar gekregen en ik heb haar al een setjes voor handafdrukken gegeven dus die kunnen helaas niet meer . Misschien voor de eerste dag het boek 'Mam vertel eens?' of het dagboek van het eerste jaar...?? Hm, maar eens over nadenken....
Ik stuur je ff een pb'tje. Heb nl iets leuks voor mijn schoonzusje besteld, maar ga het hier niet noemen. Weet niet of ze wel eens deze site bezoekt, vandaar.
Dit is ook een leuk boek bol.com | Kraambezoekboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken Heb ik mijn vriendin gedaan voor de bevalling.. Ze was er erg blij mee!
Mijn moeder heeft zoiets voor mij, m'n man en Sarah gemaakt. Elke dag een cadeautje voor de baby en elke dag een cadeautje voor één van ons (dus om en om). We hadden cadeautjes voor 10 dagen, dus 10 voor Sarah, 5 voor m'n man en 6 voor mij (omdat ik ook het ringetje nog kreeg). Weet niet alle cadeautjes meer, maar nog wel wat. Wat erin zat weet ik niet meer precies, maar iig voor Sarah: * shampoo * vestje * sokjes * nog meer kleertjes Voor mij: * tijdschrift * douchegel * haarserum * digitale fotolijst-sleutelhanger * ringetje wat zij van mijn vader had gekregen toen ik geboren werd! Voor m'n man: * papa-boek (oid) * ook een tijdschrift * zo'n zelfde sleutelhanger * lekkere aftershave geloof ik
ik dacht oook nog een een soort van oppasbon: pappa en mamma gaan een avondje weg ( bioscoopje pakken ofsow) en jij bied met die bon aan op te passen. Voor de rest: - afdruk van gips voor handen/voetjes - besteksteje - voor in de auto voor pappa: iets van een verkeersbordje met "baby on board" of een sleutelhanger met een passende tekst voor pappa - chocolade voor mamma in haar favoriete smaak - netje met badspeeltjes voor de baby - wat lekkere biertjes voor pappa - een mannentijdschrift over baby's ( bestaat dat nog) - samples van geurtjes/shampoo/douchegel - spaarpotje - rompertje/badcape/shirtje met naam van de baby - lotion voor mamma - ik heb van iemand pas twee senseo mokjes gekregen met op de een mamma en de ander pappa ( geen idee waar ze vandaan komen, maar je kunt ze vast ook ergens laten bedrukken) en dan daarbij wat zelfgebakken koekjes pfff en nu wete ik het ff niet meer hahaha. xx sas
Er is al heel veel genoemd, maar leuk vind ik ook nog: een BV armband en ik had toen zo'n roze strikje gekregen die je aan je bh bandje vast kunt maken. Weet je altijd welke borst je als laatste gegeven hebt. Succes, en een super leuk topic (ik wil binnenkort ook zo'n mand maken voor mijn schoonzus)
Ik ben hier echt HEEL blij mee meiden, kan hier zeker wat mee!!! Thanks!!! (meer tips blijven welkom natuurlijk )