ojee, op vakantie en opvang voor poeslief vergeten....wat nu!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door duveltje, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Oooooohhhhh, wat voel ik me ontzettend dom!!
    We gaan in augustus eindelijk na 2 jaar weer eens op vakantie en ik kijk er enorm naar uit!! Maar in alle dagelijkse drukte en hectiek (een ander excuus heb ik echt niet...:)) zijn we vergeten om opvang voor onze lieve poes te regelen!

Vorige week de opvang van 2 jaar terug al gebeld, maar die zitten al vol. De opvang waar de kat van mijn ouders wel eens naar toe gaat belt maar niet terug (na herhaaldelijk inspreken vm), we zijn bij een opvang wezen kijken die nog wel plaats heeft, maar die vinden we niet goed genoeg voor onze poes (nl. niet of nauwelijks een buitenplaatsje)
    Ik heb inmiddels verschillende pensions gebeld, maar alles is vol!

Hebben jullie nog goede tips??????

De kat thuis laten en door de buren laten verzorgen is geen optie (een lieve buuf, maar ZWAAR allergisch voor poezen, en andere buren.....tja wil ik niet in huis hebben...). Onze vrienden en familie zijn of zelf op vakantie of wonen echt te ver weg. Meenemen op vakantie kan ook niet. We gaan welliswaar naar het huis van mijn ouders in het buitenl. dus in die zin is het geen probleem, maar mijn ouders MET kat gaan mee, en onze kat en die kat samen gaat echt niet!

De reden dat dat ene pension niet goed genoeg is, is omdat onze poes een echte buitenkat is (grasje en boompje enzo...) en dat daar alleen een betonnen plaatsje is van 1 vierkante meter. Is verder wel aardig hoor, dus als we echt niets anders vinden, gaan we toch voor die optie. Maar we kijken liever toch verder!!

Wie oh wie weet een goed pension, met ruim en groen buiten? In de buurt van Nijmegen (maar we willen voor iets goeds best een stukje rijden), 3 weken in augustus?

OOOOOHHHHH, wat voel ik me dom.....:):):):):)

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Oei, ik vrees dat je een beetje te laat bent voor een pension.. Ik weet dat ze hier in de buurt (Rhenen) echt allemaal volzitten... Niemand in de buurt die je kan vragen of iemand die er misschien een stukje voor wil rijden?

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    O dat is naar zeg...ik heb geen tips sorry..

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

mischien een tip er zijn mensen die katten thuis opvangen. staan ook op marktplaats dit hebben we ook een keer gedaan is heel goed bevallen.

ik weet niet of het beestje heel erg veel aandacht nodig heeft anders zou je iemand van het forum heel lief moeten pben er komen er zat uit die regio;)

5. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Wij willen inderdaad zelf best een stukje rijden voor een goede opvang, maar om van vrienden te verwachten om tenminste een uur heen (dus ook weer terug) te rijden, vind ik te ver gaan. En poeslief bij hun plaatsen vind ik ook geen optie (1 stel vrienden zit midden in een zware verbouwing, ander stel vrienden heeft 2 dominante katten, andere hond, andere vrienden zijn zeker geen kattenliefhebbers). Dit is wat thuis is.....rest van fam. en vrienden is zelf weg.....

Ik vrees dus dat het toch het pensionnetje zonder buiten wordt....maar oh, wat vind ik dat sneu voor onze poes! Hij heeft al zo'n pittig jaar gehad met de geboorte van onze zoon (wij heel blij, poes niet...;))

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik zou hem best willen opvangen, maar wij wonen op een flat en hebben zelf 3 binnenkatten.. Weet niet of dat goed gaat..

7. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Amfy, bedoel je dat de poes dan naar die mensen gaat, of dat er mensen in mijn huis komen (dat bestaat ook, maar dat zie ik niet zitten)?

8. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16

Hartstikke lief! Maar dat gaat echt niet goed vrees ik. Onze kat is echt een buitenkat, en dan vrees ik dat jouw poezen geen fijne weken hebben!

Maar evengoed bedankt!!;)

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

vraag anders de dierenarts of ze nog wat weten, je hebt ook thuishuis oppas, dus mensen in jou huis om op je beesten te passen.

10. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    De dierenarts! Da's een goeie!! Misschien weet hij inderdaad wel wat!

Maar mensen die in mijn huis verblijven zie ik niet zitten eerlijk gezegd!

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  12. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ik ben even met zoonlief een boodschapje doen! Lees zo weer verder!

Bedankt alvast iedereen voor het meedenken!

13. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
  14. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16

Dit is inderdaad een superidee! Jammer dat ze alleen in het westen van het land werken!

Maar goed even googelen; wie weet bestaat er ook wel zoiets hier in de buurt!

15. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38

die werken juist alleen in de regio nijmegen...:(

16. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    He, wat gek!
    Ik kreeg net een heel andere site! Nou dan heb ik ook geen idee wat ik heb gedaan! :(:(:(
    Even deze site goed bekijken dan!

Moes, die laatste 2 pensions zien er inderdaad goed uit: ga straks even bellen!

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.925
    9.440
    113
    Gelderland
    Dierenpension Quimper in Duiven. Is gericht op Katten en Honden. Kan alleen niet goed zien op de site of het ruim is Buiten maar ze hebben wel een eigen plekje en eigen buiten.

18. MvN

MvN Niet meer actief

culemborg A2

19. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16

Dat is de opvang waar de kat van m'n ouders dus wel eens naar toe gaat, en die niet reageren op diverse voice mails....:(

20. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Heh, dat is balen is zeg! Ik zou hem/haar graag op willen vangen, maar dan denk ik nog niet dat hij naar buiten kan. Ik heb geen afgebakerd buitenplekje, dus als die naar buiten zou gaan, dan is die zo weg....niet de bedoeling dus.
    Ik hoop voor je dat je een plekje in een pension kunt vinden!!

Deel Deze Pagina