kan ik vragen aan mijn verloskundige of ze me bij 40 weken kan inleiden... ik ben namelijk als de dood dat het niet goed gaat als ik langer wacht... bij mijn moeder was het zo toen mijn broertje geboren werd... hij had in het vruchtwater gepoept... daardoor kreeg hij het benauwd en te weinig zuurstof mijn broertje is nu verstandelijk gehandicapt... daar kwamen we na 4 jr achter... aangezien hij erg achter liep... kon nog steeds niet praten enz... nu is hij 24 en is lichetelijk verstandelijk gehandicapt... ik ben hier als de dood voor... aangezien het veeel vaker voorkomt dat een kindje in het vruchtwater poept als ze er langer inzitten... Nog een keer de vraag: Kan ik mijn VK vragen om me te laten inleiden 1 dg na mijn uitgerekende datum???
vragen kan altijd natuurlijk. En je angsten kenbaar maken aan de verloskundige zou ik als ik jou was zowiezo doen. Of ze je eerder willen inleiden weet ik niet, maar ik zou het als ik jou was gewoon vragen aan je verloskundige, wat de mogelijkheden zijn daarin. Ik hoop voor je dat je kleine zich uit zichzelf lekker optijd aankondigd! Liefs
zolang de kleine het goed odet volgens de echo en onderzoeken die de vk doet zullen ze niet snel overgaan op inleiden Het is idd heel vervelend dat je broertje er iets aan heeft overgehouden, maar is dat bewezen dat het daar door komt? Mijn dochter had ook in het vruchtwater gepoept en hoe lang dat zo is geweest weten we niet. Ik heb 72 uur met gebroken vliezen gelopen en onze dochter is helemaal gezond en loopt niet achter verder.
Hoi Sjarrel, Als je er zo bang voor bent zou ik het zeker aankaarten bij de VK maar of ze er iets mee doen weet ik niet. Zelf was ik 42 weken en 2 dagen zwanger toen mijn dochter geboren werd, ik ben met 42 weken ingeleid. Ze had niet in het vruchtwater gepoept maar ze hebben ingeleid ivm de lange zwangerschapsduur. Dit gebeurt wel meer, ook zonder dat de baby int vruchtwater poept. Ik hoop dat dit een beetje een geruststelling voor je is? Sterkte! Gr Otje
Ik had vrijdag ook even de hoop dat ze me wel in zouden leiden maar helaas. Wel moet ik nu (dat doen ze hier vanaf week 41) om de dag naar het ziekenhuis voor de hartfimpje en een echo van de kleine, zolang ze daar op uit kunnen maken dat het met de kleine goed gaat wordt je niet ingeleid en laten ze de natuur zijn gang gaan. Ik zou zeker je angsten bespreken met je vk maar houd er rekening mee dat je een negatief antwoord kunt krijgen. Groetjes