Het is zo grappig dat TS nu afgerekend wordt op het feit dat ze snoep wil geven, zowieso iets weg wil geven. Dat is toch helemaal de vraag niet? (Ik vind het idee wel erg leuk trouwens) Ze vraagt zich af hoe en wat etc. Niet of ze wel of geen snoep wil geven. Hoe dan ook, als het eenmalig is, zou ik echt zelf iets in elkaar zetten. Je kunt met een tafel en een leuke bekleding heel ver komen. Koop ergens leuke mandjes bijvoorbeeld en doe daar je snoep in. Een leuke verpakking erbij (online wel te koop) of van die leuke papieren tasjes voor een paar cent. Je kunt ook met fruitkistjes en wat stof een hele leuke stand maken en je snoep presenteren. Ook leuk is die tafel en daarop een schatkistje te zetten. Mooie glazen ronde of vierkante vazen kun je ook vullen. Geeft een heel kleurig effect! Misschien kun je op marktplaats een marktkraampje kopen of ergens huren (2e hands verkoopsites, heeft belgie vast ook). Of deze maak je zelf. Dan heb je wederom een tafel nodig, vier latjes hout en stof om het afdakje te maken. Als je er eentje koopt, kun je hem zeker verhuren natuurlijk, maar dat is wel een heel gedoe denk ik. En eh.. ik zou zeker een potje vullen met de muisjes die ze in Belgie niet hebben Ik weet zeker dat ze het lekker vinden en het staat zo leuk als je het in glas doet.