Hoi meiden, Mijn dochter is nu bijna 6 maanden en doet de laatste dagen heel gek met haar armen. Deze houdt ze namelijk heel erg naar achter en wil ze niet meer rustig blijven zitten. Ook als ik haar wat te eten geef dan houd ze haar armen stijf naar achter. Ze heeft dit wel vaker gedaan maar nu de laatste dagen is het heel erg en wordt ze er zelf moe van. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn en waarom ze dit zo doet? Groetjes Debzie
doet ze alleen met dr armen of ook benen (banaantje maken) Armen boven haar hoofd of langs t lichaam naar achteren. Haalt ze wel gewoon adem of tijdens t strekken houd ze adem in?
Nee ze houdt ze echt stijf naar achteren (net alsof ze je wil omhelsen) en ook alleen maar als ze zit. Met haar beentjes doet ze verder niks behalve dat ze alleen nog maar wil staan.
Overstrekken is echt als ze bijna een rondje maken van zichzelf alleen dan de verkeerde kant op. En niet alleen met de armen maar ook met het hoofd. En wat ze tegen mij zeiden in het zh, is het vooral bij prematuren baby's...
helemaal overstrekken is idd banaantje maken. Prematuurtjes doen t idd meer, maar ook beebs met krampjes doen t veel. Wat jou dochtertje doet lijkt dan weer iets anders. ALs ze verder gewoon adem haalt enz is ze mss aant testen wat ze allemaal kan. Als ze haar billen ook omhoog zou duwen zou ik denken dat ze boos is en eruit wil maar nu zie ik niks "kwaads" of slechts aan wat ze doet. mss als ze t blijft doen eens op t cb bespreken