Onze dochter wordt volgende maand 3 en ik heb geen idee wat ik moet kopen! Van mijn ouders krijgt ze een fietsje met zijwieltjes. Ze heeft eigenlijk alles al wat ik kan bedenken..knutselspulletjes, een step, poppen, poppenbed, poppenwagen, een keukentje. wat een luxeprobleem he. Wilde een abonnement op Plaswijckpark nemen, maar dat wil mijn man niet. Zodra het kouder dan 15 graden wordt gaat hij er toch niet heen.. Ik weet het echt niet meer. Iemand tips??
Accessoires voor de fiets? Trampoline? Zandbak, glijbaan, ander iets voor buiten? Playmobil? Kaartjes voor een theatervoorstelling? Abonnement op een tijdschrift?
Poppenhuis Speelgoedtent Playmobil De speelgoedboom Bordspelletjes Sylvanian Families speelgoed (wel best duur....) Playdoh Mooi meubelstuk voor de peuterkamer?
Tafeltent Knutselspullen Kindertablet met apps Dvd's favoriete serie Nieuwe slaapkamer Zoef Zoef serie Schildersezel/krijtbord Elektrisch autootje om over straat te crossen (vind papa wel leuk, denk ik) Ben nu ook even leeg; maar weet morgen ongetwijfeld meer.
Hier kreeg onze jongste (al veel spul van de oudste 2 haha): - een garage met auto's en wegdelen - bestuurbare auto - verkleedkleding - barbie - puzzels - voorleesboek - miniloco nieuwe boekjes - stickerboek en stiften - aankleedpopje waarbij je kleding op het lijf moet rijgen - jumbolino spelletje - vtech computertje - frozen nachtlampje Hier al enorm veel met 2 oudere zussen, dus moeilijk moeilijk haha.
Mijn dochter wordt 3 in april en krijgt klein en groot dingen. We hebben ook al veel in huis. Misschien zoiets? - loco mini - djeco puzzels - djeco / janod bingo is net als djeco kwartet enorme succes hier! - djeco mozaiek - lilliputiens tel/alfabet bord - hammertje tik haba - djeco tatoo, stickers, knutsel dingen - stickerboeken usborn prinsessen - microstep/earlyrider - prentenboeken - mooie boeken zoals an leysen of "kleine theater van Rebecca" - atlas poster of boek - pop met kleertjes - foamklei - verkleedjurk sauza - tasje en kroontje van suussies.nl - tipi/speelgoedmand/opbergzak tellkiddo, noboodinoz, happycreations shop etc - maileg muisje in het doosje - leuke grizzwlige knuffel of kussen - trendy bedgoed - haarbandjes en strikjes - rijgkralen haba - portemonneetje - poppenhuis la toy - aankleedpoppen magnetisch En deze is gewoon te gek.. Heb ik voor haar verjaardag dus besteld: Leluta.com We hebben dat allemaal en of ze krijgt het en alles wordt goed gebruikt hier bij die leeftijd..
Hier kreeg ze een fiets met zijwieltjes , 3 jurkjes van z8, een pop, en geld voor op haar spaarboekje. Het was net 2 maand geleden sint en kerst geweest, dus ze had al zoveel! Ze was er erg blij mee.
Weet niet of je een tuin hebt, maar anders misschien een zand-/watertafel? Mijn zoontje heeft met zijn 3e verjaardag playmobil gekregen. Van ons een grote set en van veel visite aanvullingen hierop. Had hij gelijk een mooie berg
Thanks voor alle tips! Ik zit eraan te denken om misschien deze pop te kopen, lees allemaal leuke recensies op Bol. (peuterpop Sall) Ze is 63cm groot! 😍
Wij hebben sinds kort ook een abonnement op Plaswijck. Zijn er van de week nog geweest en het was geen 15 graden Je hebt ook een groot deel waar je binnen kan spelen. Volgens mij heb je het er met vier keer al uit. Zou het gewoon doen hoor!
Hier blijken te grote poppen niet echt lekker spelen: de babyborn en Annabel zijn eigenlijk maximaal (cm of 40-45?). De grotere liggen te liggen haha. Maar het is wel een leukerd! En wie weet wel heel leuk voor jullie dochter