Hoi allemaal! Binnenkort wordt onze Zoon alweer 3 jaar.... Ik wil er echt wat leuks en bijzonders van maken! Nu is mijn vraag: hebben jullie nog leuke tips en ideeën om het allemaal net wat leuker of mooier te maken? Misschien een idee qua hapjes ? De "leuk-dat-je-er-was-bedankjes" zijn al klaar! Taart is geregeld Cupcakes zijn geregeld Bediening is geregeld... Dit is op de dag van z'n feestje. Waar iedereen komt... De dag dat hij zelf jarig is geven we zijn cadeautjes SMorgens en komen de opa's en oma's alleen met hun cadeaus uiteraard Alle tips zijn welkom!
Hier was de mooie taart en de versiering en het idee dat het haar dag was voldoende. Heb je een thema? Ik vind de verjaardagen echt bijzonder en wil ook snel te veel. Maar achteraf kan het soms te druk zijn om vanalles te organiseren. (Voor het kind dus)
Dit jaar geen vast thema... De bediening heb ik geregeld zodat wij Zelf volop van de dag kunnen genieten... En alle aandacht aan onze zoon en de visite kunnen schenken. Dat maakt alles gelukkig al een stuk rustiger ( voor ons zelf )
Wat je al gedaan hebt lijkt mij al voldoende... Voor kindere al die poeppas eromheen niet nodig is meer voor moeders (dat doe ik ook dan haha
Hier niet echt een thema. Maar wel een taart laten maken van minnie mouse waar ze gek op is. En had een tafellaken van minnie mouse, verddr gewoon slingers opgehangen die vond ze al prachtig! En dan de kadootjes. Een echte grote fiets heeft ze gekregen. En nog wat kleren van het merk z8 en kleine kadootjes.
Al vast gefeliciteerd! Wij vieren morgen de 3e verjaardag van onze dochter. Wij doen het echter heel erg klein. Onze dochter houdt niet zo van drukte en het is toch haar feestje. Wij versieren het huis. Vorig jaar had ik een feestpakket van Dikkie dik besteld, dit jaar Frozen. Dus wat frozen ballonnen en de papieren bekertjes en bordjes en servetjes van Frozen. En uiteraard een grote Frozen taart. Verder maak ik ook niet heel veel hapjes. De geijkte dingen als stukjes worst en kaas en wat (kinder)chips. Wat soepstengels en groenten met een dipsausje/ cocktailworstjes in bladerdeeg/ wraps met kruidenroomkaas en komkommer en wraps met roomkaas, bieslook met of ham of zalm.
Denk dat het een mooi feestje wordt zo. Hier was het met 3 jaar een Brandweerman Sam taart. Voor de eventuele lunchgasten had ik mini saucijzen/kaas/worstenbroodjes en verder de standaard hapjes als gevulde wraps, prikkertjes met tomaatjes/mozzarella/basilicum, tomaat, komkommer, chips...en als avondeten had ik groentesoep, chinese tomatensoep, kip kerrie salade en aspergesalade gemaakt en broodjes knakworst.