Mutsy Spider

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door marijke2, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    hallo damens.
    ik had een vraagje weet niet of ik hier neer kan zetten.
    maar is een Mutsy Spider een beetje goede buggy of wagen ??
    ik had al wat op internet gelezen van dat wel goed is en andere zegt niet goed is en dat de fram heel snel stuk gaat of kapot.
    iemand tips voor mij? als goed idee is om musty spider tekopen ??

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb een 2e hands mutsy spider gekocht via Martkplaats. We hadden al een buggy, maar wilde er één bij voor de vakantie naar Disneyland, waar onze dochter van 3,5 ook in kon (de paraplubuggy was echt te klein). Ik vind het een héérlijke buggy! Rijdt érg fijn. Inklappen vind ik wel wat ingewikkeld, maar dat zal ook wel gewenning zijn- onze auto is echter zo groot dat ik hem gewoon in z'n geheel achterin leg hihi.

Wel hebben wij hem gekocht, terwijl de duwstang 'kapot' was. Normaal schuif je die uit en in, met invouwen en op je eigen lengte, maar hier werkte het 'remmetje' niet meer. Dus als je duwde, zakte de stang in. Dit hebben we opgelost met een randje duck-tape. Hierdoor staat hij nu dus wel op één lengte/hoogte vast. Maar dat vind ik zelf geen probleem.

Geen idee of mensen die bedoelde met een kapot frame, maar dit is wat er bij ons aan mankeerde. Ik vind het verder een héérlijke buggy en erg jammer dat we deze niet mee kunnen nemen op vakantie naar griekenland (paraplu buggy is lichter en mag tot de gate etc) .

Maar ik gebruik dus liever de spider, dan de Quinny Speedy- terwijl ik dat ook een heerlijke wagen vind/vond.

oh, nog wel een minpuntje: Het model wat ik heb, heeft een boodschappenmandje van niets... Daar heb je echt heel weinig aan... Misschien is dat bij nieuwere modellen beter, dat weet ik niet.

3. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ik lees ff mee. denk er ook over na om een spider aan te schaffen.

4. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik heb eentje gezien via mp.
    daar zit ook een klein mandtje onder op.
    heb effen weer op gezocht en lees dat kindtjes niet recht op kunnen zitten en de fram heel snel kapot gaan.
    anders effen op internet zoeken over de oordelen.
    ik ga er nog effen over na denken.

Deel Deze Pagina